Keleivių pervežimas mikroautobusu
Žmonių pervežimo verslas mūsų šalyje klesti. Turime padėkoti už tai šalies valdžiai kuris ir toliau savo veiksmais skatina pačius jauniausius ir darbingiausius Lietuvos gyventojus išvykti svetur ieškoti geresnių gyvenimo sąlygų. Tai yra didžioji dalis srauto visame keleivių pervežime kuris atliekamas mikroautobusais, mažesnę dali užima komercinis įmonių darbuotojų pervežimas šalies viduje ir už jos ribų. Visiems šiems pervežimams naudojami tokio paties tipo mikroautobusai.
Transporto priemonių ypatumai
Planuojant kelionę į užsienio šalį svarbu išsiaiškinti kokios markės mikroautobusu važiuosite nes nuo to priklauso jūsų komfortas. Didieji 14 vietų mikroautobusai Mercedes Sprinter gali pasigirti tuo, jog čia yra daug vietos bagažui, keleivis sėdės patogiai nes turės daug vietos kojoms, o mikroautobuso lubos yra aukštos. Dėl galimybės ištiesti kojas ir atsilenkti sėdynę ilgoje kelionėje į Olandiją ar Angliją ištversite lengviau tačiau turėkite omenyje kad 14 keleivių reiškia ir didesnį triukšmą kelionės metu. Vieni gali garsiai šnekėti, juoktis, kitas garsiai valgys traškučius o kitas nesidrovės net ir orą pagadinti, todėl jei jums tai gali trukdyti geriau rinkitės mažesnio dydžio mikroautobusą.
9 vietų mikroautobuse kelionė bus jaukesnė tačiau turėsite paaukoti dalį patogumo nes ne visuose mikroautobusuose yra atlenkiamos sėdynės ir jeigu jums tai labai aktualu, pasiteiraukite iš anksto ir rinkitės tik tokią transporto priemonę kurioje kiekviena sėdynė atsilenkia atskirai. Šio tipo mikroautobuse (Opel Vivaro, Renault Master) garso izoliacija yra ne pačios geriausios kokybės tad jei planuojate tolimą kelionę, su savimi pasiimkite ir ausines klausytis muzikos ar paprasčiausius ausų kamštukus kurių galite įsigyti darbo saugos priemonėmis prekiaujančiose parduotuvėse.
Patogumas
Ne visos keleivius gabenančios bendrovės supranta kas yra kokybiška paslauga. Nors konkurencija yra gana didelė ir į šį verslą nuolat ateina naujos įmonės, supratimas kas yra patogu keliaujančiam žmogui yra žemame lygyje. Transporto įmonės dar labai dažnai galvoja tik apie savo interesus ir planuoja maršrutus taip kaip patogu jiems o ne keleiviams. Kaip turėtų būti? Ilguoju laikotarpiu išgyvens tik tos įmonės kurios išvystys visą paketą paslaugų ir pasiūlys reguliarias keliones su žmonių, gyvūnų ir krovinių paėmimu ir pristatymu vartotojui patogiu metu.