Kaip valdyti procesus įmonėje?

it

 

Kiekviena auganti įmonė savo gyvavimo cikle susiduria su momentu kai chaotiškai valdyti nebeįmanoma. Taip galėjo sau leisti veikti tik mažos arba valstybinės įmonės nes joms veiklos efektyvumo rodikliai nebuvo tokios svarbos kaip yra šiuolaikinėse įmonėse. Ko gero visos įmonės susiduria su įvairių tipų įtampa viduje bei jaučia įtampą iš išorės dėl konkurencijos vidaus ir tarptautinėje rinkoje, naujai priimtų įstatymų, darbo jėgos trūkumo ir panašiai todėl labai svarbu kaip įmonėje valdomi procesai, koks yra drausmės lygis ne tik gamybos, užsakymų vykdymo, bet ir atsiskaitymų. Koks yra vadovo didžiausias rūpestis? Valdant įmonę svarbu užtikrinti įsipareigojimų vykdymo terminus, neviršyti biudžeto ir pasirūpinti kad nenukentėtų produkto kokybė bei darbo našumas. Valdant procesus įmonėje svarbiausias faktorius tai aukščiausio ir vidutinio rango vadovų organizaciniai sugebėjimai, gera tarpusavio komunikacija ir supratimas. Tik tokios komandos pasiekia aukštus rezultatus ir įmonė įgyja konkurencinį pranašumą.

 

Norint sėkmingai valdyti procesus įmonės reikia iš anksto sudaryti planus ir jų laikytis. Kokių rezultatų siekiate ir tikitės? Į šį klausima turi atsakyti ne tik vadovai bet ir žinoti visi eiliniai komandos nariai. Sudarydami veiklos planą paskiriate kiekvienam nariui užduotis ir asmeninę atsakomybę, čia apibrėžiamas darbuotojo darbo ir galutinio produkto kokybė, tarpusavio bendravimo būdus galima leisti pasirinkti patiems ten kur nėra aktualu bet visi atlikti veiksmai ir pastabos turi būti sisteminami duomenų bazėje kuri prieinama kiekvienam komandos nariui. Šis išankstinis pasiruošimas sunkiau įgyvendinamas tik veiklos pradžioje tačiau vėliau tampa tarsi šablonas pagal kurį dirbama keičiant ir tobulinant tam tikras dalis. Iškilus problemai, imami pavyzdžiai kokiais būdais ji buvo suvaldyta praeityje ir taip modeliuojami nauji sprendimo būdai. Šioje vietoje svarbu paminėti, kad labai svarbu išlaikyti tų pačių darbuotojų stiprią komandą kurie gerai žino proceso eigą ir vieni kitų veiksmus. Nepaisant šių pastangų, vadovai valdydami procesus įmonėje turi nuolat daryti dažnus susirinkimus, aptarti einamuosius darbus ir išgirsti atsiliepimus ir sunkumus, taip pat kontroliuoti ir įvertinti ar užduotys buvo atliktos laiku ir efektyviai. Ar užsibrėžti tikslai yra pasiekiami tikrovėje ir atvirkščiai, ar ne per daug kuklūs.

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Susiję straipsniai:

Patarimai pradedantiems elektroninę prekybą

Elektroninė prekyba sparčiai populiarėja ir tampa vis svarbesnė šiuolaikiniame verslo pasaulyje. Jei svarstote apie savo el parduotuvės kūrimą, svarbu žinoti keletą esminių dalykų, kurie padės jums sėkmingai pradėti ir valdyti savo internetinę parduotuvę. 1. Nustatykite aiškią strategiją Pirmasis žingsnis kuriant sėkmingą el parduotuvę yra aiškios strategijos nustatymas. Tai apima rinkos tyrimą, tikslinės auditorijos identifikavimą ir […]

Atvejai, kai refinansavimas gelbsti efektyviausiai

Refinansavimas yra finansinis įrankis, leidžiantis pakeisti esamos paskolos sąlygas, dažniausiai siekiant sumažinti palūkanų normas arba gerinti grąžinimo sąlygas. Ši priemonė gali būti itin naudinga įvairiose finansinėse situacijose. Nors refinansavimas gali pasiūlyti privalumų įvairiose srityse, yra tam tikri atvejai, kai jis gali būti ypač efektyvus ir padėti išspręsti svarbias problemas. 1. Aukštos palūkanų normos Vienas iš […]