Kaip valdyti procesus įmonėje?

it

 

Kiekviena auganti įmonė savo gyvavimo cikle susiduria su momentu kai chaotiškai valdyti nebeįmanoma. Taip galėjo sau leisti veikti tik mažos arba valstybinės įmonės nes joms veiklos efektyvumo rodikliai nebuvo tokios svarbos kaip yra šiuolaikinėse įmonėse. Ko gero visos įmonės susiduria su įvairių tipų įtampa viduje bei jaučia įtampą iš išorės dėl konkurencijos vidaus ir tarptautinėje rinkoje, naujai priimtų įstatymų, darbo jėgos trūkumo ir panašiai todėl labai svarbu kaip įmonėje valdomi procesai, koks yra drausmės lygis ne tik gamybos, užsakymų vykdymo, bet ir atsiskaitymų. Koks yra vadovo didžiausias rūpestis? Valdant įmonę svarbu užtikrinti įsipareigojimų vykdymo terminus, neviršyti biudžeto ir pasirūpinti kad nenukentėtų produkto kokybė bei darbo našumas. Valdant procesus įmonėje svarbiausias faktorius tai aukščiausio ir vidutinio rango vadovų organizaciniai sugebėjimai, gera tarpusavio komunikacija ir supratimas. Tik tokios komandos pasiekia aukštus rezultatus ir įmonė įgyja konkurencinį pranašumą.

 

Norint sėkmingai valdyti procesus įmonės reikia iš anksto sudaryti planus ir jų laikytis. Kokių rezultatų siekiate ir tikitės? Į šį klausima turi atsakyti ne tik vadovai bet ir žinoti visi eiliniai komandos nariai. Sudarydami veiklos planą paskiriate kiekvienam nariui užduotis ir asmeninę atsakomybę, čia apibrėžiamas darbuotojo darbo ir galutinio produkto kokybė, tarpusavio bendravimo būdus galima leisti pasirinkti patiems ten kur nėra aktualu bet visi atlikti veiksmai ir pastabos turi būti sisteminami duomenų bazėje kuri prieinama kiekvienam komandos nariui. Šis išankstinis pasiruošimas sunkiau įgyvendinamas tik veiklos pradžioje tačiau vėliau tampa tarsi šablonas pagal kurį dirbama keičiant ir tobulinant tam tikras dalis. Iškilus problemai, imami pavyzdžiai kokiais būdais ji buvo suvaldyta praeityje ir taip modeliuojami nauji sprendimo būdai. Šioje vietoje svarbu paminėti, kad labai svarbu išlaikyti tų pačių darbuotojų stiprią komandą kurie gerai žino proceso eigą ir vieni kitų veiksmus. Nepaisant šių pastangų, vadovai valdydami procesus įmonėje turi nuolat daryti dažnus susirinkimus, aptarti einamuosius darbus ir išgirsti atsiliepimus ir sunkumus, taip pat kontroliuoti ir įvertinti ar užduotys buvo atliktos laiku ir efektyviai. Ar užsibrėžti tikslai yra pasiekiami tikrovėje ir atvirkščiai, ar ne per daug kuklūs.

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Susiję straipsniai:

Iš kur atsirado dabartinis vizitinių kortelių formatas?

Kai susitinka du verslo žmonės, jie dažnai vienas kitam įteikia nedideles vizitines korteles. Ar kada nors susimąstėte, kodėl tos kortelės yra vienodo dydžio net tada, kai žmonės iš skirtingų šalių ir kultūrų? Juk kiekviernoje šalyje gali būtyi taikomi skirtingi standartai tokiems spaudiniams. Vizitinės kortelės, kaip asmeninės informacijos dalijimosi priemonė, egzistuoja jau šimtmečius, tačiau dabartinis formatas, […]

Didžiulė buhalterinių konsultacijų nauda verslui

Sparčiai besikeičiančiame verslo pasaulyje sudėtingas finansų valdymas dažnai gali atrodyti lyg neįveikiama užduotis. Sprendimai, kuriuos įmonės priima dėl savo finansų – nuo mokesčių reikalavimų laikymosi iki strateginio planavimo – gali turėti toli siekiančių pasekmių jų sėkmei ir tvarumui. Todėl nieko nelaukę panagrinėsime daugybę privalumų, kuriuos įmonės gali gauti pasinaudojusios profesionalia buhalterio konsultacija. Finansų valdymo esmė […]