Viešųjų pirkimų sutarčių sudarymas

Viešųjų pirkimų  sutarties sudarymas yra puikis būdas pakelti savo versla į kitą lygmenį. Daugeliu atvejų, laimėjus tokias sutartis, sudaromos tęstinės sutartys. Norėdami laimėti tokias sutartis, jūsų įmonė turi atitikti vyriausybės standartus ir reikalavimus.

Skaitykite toliau ir sužinokite daugiau apie vyriausybės sutarčių sudarymo procesą. Išsiaiškinkite būdus, kaip galima reaguoti į prašymą ir gaukite vyriausybines sutartis.

Kokios yra vyriausybinių sutarčių rūšys?

Prieš ieškant sutarties, svarbu suprasti, kokios rūšys yra. Didžioji dauguma sutarčių skirstomos į tris kategorijas, kaip tiekimas, paslaugos ar tyrimai ir plėtra.

Pagal tiekimo sutartį, įmonė privalo pristatyti prekes vyriausybei. Įprasti pavyzdžiai yra karinė įranga, transporto priemonės, raštinės reikmenys ar sunkvežimiai.

Paslaugos yra plati kategorija. Kai kurie paslaugų pavyzdžiai yra statybos, IT ir kitos techninės paslaugos.

Kokių veiksmų reikia imtis prieš siūlant vyriausybės sutartį?

Pirmiausia reikia gauti pramonės klasifikavimo sistemos kodą ir jį užregistruoti centriniame rangovų registre.

Taip pat, reikia peržiūrėti keletą svarbių dokumentų: pirkimų techninių specifikacijų dokumentai ir kt.

Svarbu susipažinti su prašymo instrukcijomis. Jose yra svarbios informacijos, kaip pristatymo datos terminai, sutarties ir kitokios sąlygos.

Kas gali padėti, norint padidinti šansus gauti vyriausybinę sutartį?

Smulkiojo verslo administracija (SBA) yra puikus šaltinis. Mažos įmonės turi naudotis jų teikiama pagalba, kad galėtų padidinti tikimybę laimėti. Kai kurios vyriausybinės sutartys yra numatytos būtent mažoms įmonėms.

SBA teikia konsultavimo paslaugas ir patarimus mažoms įmonėms, ieškančioms darbų su federaline vyriausybe. Galbūt svarbiausia yra tai, kad SBA gali padėti jums gauti paskyrimus, kurie padeda sudaryti vyriausybines sutartis.

Apibendrinus:

Vyriausybinės sutarties sudarymas gali atnešti didelių pokyčių į jūsų verslą. Laimėjus pirmąją vyriausybinę sutartį, atsiveria durys į dar daugiau galimybių.

Pagrindinis patarimas – atidžiai perskaityti visus reikiamus dokumentus. Įsitikinkite, kad paraiškoje pateikiami visi vyriausybės reikalavimai.

Daugiau informacijos apie sutartis ir  pirkimus: https://pirkimai365.lt/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Susiję straipsniai:

Iš kur atsirado dabartinis vizitinių kortelių formatas?

Kai susitinka du verslo žmonės, jie dažnai vienas kitam įteikia nedideles vizitines korteles. Ar kada nors susimąstėte, kodėl tos kortelės yra vienodo dydžio net tada, kai žmonės iš skirtingų šalių ir kultūrų? Juk kiekviernoje šalyje gali būtyi taikomi skirtingi standartai tokiems spaudiniams. Vizitinės kortelės, kaip asmeninės informacijos dalijimosi priemonė, egzistuoja jau šimtmečius, tačiau dabartinis formatas, […]

Didžiulė buhalterinių konsultacijų nauda verslui

Sparčiai besikeičiančiame verslo pasaulyje sudėtingas finansų valdymas dažnai gali atrodyti lyg neįveikiama užduotis. Sprendimai, kuriuos įmonės priima dėl savo finansų – nuo mokesčių reikalavimų laikymosi iki strateginio planavimo – gali turėti toli siekiančių pasekmių jų sėkmei ir tvarumui. Todėl nieko nelaukę panagrinėsime daugybę privalumų, kuriuos įmonės gali gauti pasinaudojusios profesionalia buhalterio konsultacija. Finansų valdymo esmė […]