Užsieniečių įdarbinimas Lietuvoje

valdymas

Kalbant užsienio šalių piliečius, darbdavius labiausiai gąsdina trečiųjų šalių užsieniečių įdarbinimas įmonėje ir pati įdarbinimo procedūra. Tai ypatingai pastebima bendraujant su tais darbdaviais, kurie iki šiol nėra su tuo susidūrę. Ne paslaptis, tai dažniausiai įtakoja įvairios baimės ir mitai, kad šios procedūros yra itin sudėtingos ir užima daug laiko.

Žinoma, iš dalies tame tiesos yra, tačiau tik tuo atveju, jeigu to niekuomet nedarėte. Kita vertus, šiandien nėra būtina tuo rūpintis patiems, kadangi tai iš tikrųjų pareikalauja nemažai papildomo laiko. Be to, užsieniečių įdarbinimui yra taikomi kiek kitokie įdarbinimo reikalavimai bei skiriasi pati darbo užmokesčio mokestinė sistema. Todėl visas su užsieniečių įdarbinimu susijusias procedūras dabar galima patikėti šios srities profesionalams.

Tai tokios įdarbinimo agentūros, teikiančios būtent tokio pobūdžio paslaugas, o esant poreikiui yra pasiūlomas ne tik dokumentų sutvarkymas Sodroje ar kitose institucijose. Šios agentūros taip pat teikia ir darbuotojų paieškos bei atrankos paslaugas, pagal darbdavių pateiktus reikalavimus. Organizuoja darbo pokalbius, sutvarko reikiamus formalumus, padeda gauti užsieniečiams reikalingus leidimus dirbti ir gyventi mūsų šalyje.

Tai iš tiesų itin populiarus ir patrauklus dalykas, leidžiantis verslui užtikrinti padidėjusius laikinus darbo pajėgumus, trūkstamų nekvalifikuotų darbuotojų trūkumą. O taip pat užpildo ir emigracijos metu prarastų kvalifikuotų specialistų trūkumą. Kaip teigia darbdaviai, kurie jau yra įdarbinę ne vieną užsienio šalies pilietį, šie darbuotojai yra itin motyvuoti ir kruopščiai atliekantys pavestas užduotis. Nesibodi nekvalifikuoto darbo ir yra patenkinti mūsų šalyje gaunamu darbo užmokesčiu, kuris ženkliai skiriasi nuo jų šalyje gaunamo atlyginimo.

Daugiausiai trečiųjų šalių piliečių Lietuvoje dirba transporto, statybos, gamybos, žemės ūkio srityse. Tačiau ne paslaptis, kad labai nemažai užsieniečių darbuojasi ir IT paslaugų sektoriuje, kuriame reikalingi aukštos kvalifikacijos darbuotojai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Susiję straipsniai:

Atsargų valdymas ir tiekimo grandinė

Kai dauguma žmonių galvoja apie atsargų valdymą, jie įsivaizduoja lentynas, pilnas produktų. Tačiau tai tik viena viso proceso dalis. Norint tinkamai valdyti atsargas, reikia apžvelgti kiekvieną tiekimo grandinės etapą – nuo tiekėjų iki parduotuvių ir net klientų. Kiekvienas etapas yra svarbus, kad viskas vyktų sklandžiai ir be papildomų kaštų. Kaip atsargų valdymas yra susijęs su […]

Ar jūsų lipdukų spausdintuvai veikia optimaliai? Paprasti būdai sujungti įrangą

Efektyvus prekybos procesų valdymas yra esminis sėkmingo verslo komponentas. Tačiau daugelis Lietuvos įmonių susiduria su iššūkiais, kai reikia integruoti skirtingus įrenginius, tokius kaip kasos aparatai, POS sistemos ir sandėlio valdymo programinė įranga. Nesuderintos sistemos gali lemti duomenų neatitikimus, lėtinti darbą ir didinti klaidų tikimybę. Tai ypač aktualu, kai kalbama apie lipdukų spausdintuvų prijungimą prie esamų […]