Kodėl marketinge būtinas rinkos segmentavimas?

rinkodara 

Laikomasi nuomonės, kad net ir atsiradus internetui pagrindiniai  žmonių norai ir troškimai nesikeičia. Dėl šios priežasties klasikinės rinkodaros teorijos gali būti taikytinos ir interneto aplinkoje. Internetinės aplinkos specifiniai elementai papildo esamas teorijas. Įmonėms yra labai svarbu pagal tam tikrus vartotojo bruožus rinką skaidyti į dalis – segmentuoti.

Tačiau produktas niekada netiks absoliučiai visiems. Žinoma, tikslinė auditorija leidžia tiksliau prognozuoti pardavimus, išlaidas ir t.t. Tai pat bus galima pasirinkti efektyviausius komunikacijos kanalus.

Kam reikalingas segmentavimas? Segmentavimas leidžia pritaikyti prekes prie vartotojo poreikių, o tai savo ruožtu prisideda prie konkrečių prekių konkurencingumo ir pardavimo apimties padidinimo rinkoje. Rinkos segmentavimas – procesas, dalijantis pirkėjus ar potencialius pirkėjus į skirtingas grupes, arba segmentus, kuriuose juos jungia tokie pat poreikiai ir lūkesčiai, kuriuos patenkina tas pats rinkos pasiūlymas.

Galima įvardinti tris segmentavimo taisykles. Pirmoji – reikšmingas segmentavimas, kuris turi padėti aprašyti ir paaiškinti, kodėl klientai elgiasi tam tikru būdu. Antroji taisyklė – veiksmingas segmentavimas, kuris turi leisti surasti tinkamas priemones segmento pozicionavimo ar tikslų nustatymo atžvilgiu. Trečioji – finansiškai patrauklus segmentavimas. Pastaroji užtikrins, kad tiksliniai segmentai būtų ekonomiškai naudingi ateityje.

Kad rinkos segmentavimas būtų atliktas kokybiškai, reikalingos geros rinkodaros žinios. Pagalbos savo versui visada galite kreiptis į profesionalus. Viena iš tokias paslaugas teikiančių įmonių – Black Florence (https://blackflorence.com/).