Kaip pasididinti pardavimu internete – pataria rinkodaros specialistai

Rinkodaros specialistai dieną ir naktį suka galvas, kaip paskatinti pardavimus. Ne viena rinkodaros agentūra yra nusamdyta surasti sėkmingo verslo paslaptį.

Paslapties, deja, nėra.

Teisingai suformuluokite savo specialų pasiūlymą

Pervertėme šimtus interneto puslapių, kuriuose turėtų būti kažkas parduodama. Deja, turime labai nusivilti. Įmonės tiesiog pamiršta pasakyti, kad jie parduoda. Nueiname į buhalterinių paslaugų įmonės puslapį, o ten parašyta „profesionalios buhalterinės paslaugos“. Uždarome puslapį. Nueiname į kitą svetainę, ten vėl parašyta „nebrangios ir profesionalios buhalterinės paslaugos jūsų verslui“. Trečioje vėl tas pats… Gal tik dešimtoje radome užrašą „užsisakykite buhalterines paslaugas šį mėnesį ir net 2 mėnesius naudokitės paslaugomis NEMOKAMAI“ (ar kažkaip panašiai, tai netiksli citata…). Štai čia dėmesys pritrauktas. Spaudžiame mygtuką „Užsisakyk dabar“ ir žiūrime, ką iš tisų buhalteriai siūlo. Pasirodo iš tikrųjų, pasirašius metinę sutartį, mokestis už 10 mėnesių paskirstomas per 12 ir taip išeina tie du nemokami mėnesiai. Gudru, paprasta, o svarbiausia – patraukė mūsų dėmesį.

Kodėl nepatraukė kiti puslapiai? Todėl, kad nesame naivuoliai ir „profesionalios“ buhalterinės paslaugos“ reiškia „eilinės buhalterijos paslaugos“. Visose tose įmonėse dirba buhalteriai, baigę mokslus ir krūvą mokymų, mintinai žinantys pusę mokesčių įstatymų ir jų pakeitimų, o ne kokie statybininkai arba padavėjos. Skamba solidžiai, bet mus sudomino specialus pasiūlymas, o ne paprastas aprašymas.

Taigi pagrindinis patarimas – suformuluokite specialų pasiūlymą. Tikrai neabejojame, kad tie, kurie sako, jog mokate tik už 10 mėnesių prieš tai nepakėlę savo įkainių, kad atsipirktų tie du „dovanojami“ mėnesiai. Ten tikrai dirba geri rinkodaros specialistai, sugalvoję tokią pardavimų schemą. Kas trukdo sugalvoti jums?

Laikas keisti savo interneto puslapį

Jūsų interneto puslapis neatrodo šiuolaikiškai? Kada paskutinį kartą jį keitėte? Jei prieš 5 metus ir daugiau, viskas, kalbėkite su vadovybe ir ieškokite papildomų rinkodaros lėšų puslapio atnaujinimui. Kodėl to reikia?

  1. Per pastaruosius 5 metus gana dramatiškai pasikeitė interneto puslapių mados.
  2. Labai daug dėmesio skiriama mobiliajai versijai. Kuriant naują dizainą, mobilioji versija įdiegiama jau automatiškai, už jos kūrimą papildomai mokėti nereikia.
  3. Pasikeitė ir Google reikalavimai. Dabar Google robotai pirmiausiai tikrina mobiliąją versiją ir pagal ją fiksuoja jūsų puslapio „atvaizdą“. Taip pat Google oficialiai patvirtino, kad jie stebi ir patogumą vartotojui – ar navigacija tvarkinga, ar tekstas ne per mažas, ar mygtukai patogūs spausti mažame telefono ekrane ir t.t.
  4. Puiki proga parodyti visiems (taip pat ir konkurentams), kad esate rimtai nusiteikę sudrebinti rinką.
  5. Nors turinio keisti nebūtina, bus proga peržiūrėti, ar viskas teisinga, ar tikrai akcentai sudėlioti ten, kur reikia. Ne kartą yra tekę matyti, kaip tokio perdarymo metu įmonės vadovai griebiasi už galvų klausdami „ir visa tai apie mus vartotojai galvojo visus tuos metus?“. Reputacijos valdymas internete dabar labai svarbus.

Visa kita – senas planas – Google Ads, SEO, naujienlaiškiai, remarketingas ir toliau sėkmingai veikia, jei dirbama atsakingai ir apgalvotai.

Susiję straipsniai:

Banko indėliai privatiems asmenims

Privačių asmenų banko indėliai – tai lėšos, kurias fiziniai asmenys įneša į savo vardu atidarytą banko sąskaitą. Šie indėliai yra esminis bankų sistemos aspektas ir teikia keletą privalumų tiek indėlininkams, tiek bankams. Toliau pateikiame keletą pagrindinių dalykų, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį kalbant apie privačių asmenų bankinius indėlius: Taigi, privačių asmenų indėliai bankuose yra saugus, […]

Kaip refinansuoti paskolas

Paskolų refinansavimas gali būti protingas finansinis žingsnis paskolų gavėjams, norintiems užsitikrinti geresnes sąlygas, mažesnes palūkanų normas arba konsoliduoti skolas. Pateikiame vadovą, kaip veiksmingai refinansuoti paskolas: