Kad interneto puslapis dirbtų kaip vadybininkas

interneto puslapiai

Ar norite savo įmonėje turėti dar vieną darbuotoją, kuris pardavinėtų jūsų paslaugas ar prekes, pristatytų jus tik iš gerosios pusės, niekada neprašytų pakelti atlyginimo, nereikalautų virtuvėlės, žaidimų kambario ar sofos nusnausti pietų pogulio? Šis vadybininkas labai nebrangus. Samdant jį susimokate vienkartinį 500-2000 eurų mokestį, o toliau kas mėnesį investuojate po 70-100 eurų + PVM. Neapsimoka net vargintis skaičiuojant – tai kur kas pigiau, nei išlaikyti Vytautą, Sergejų, o tuo labiau Džoną ar Xin Li. Iš kur gauti tokį žmogų? Pala, niekas apie žmogų nekalbėjo…

Šis darbuotojas yra interneto puslapis. Jį galima išsaugoti bet kurioje USB atmintinėje, juk tai vos keli gigabaitai kodo, teksto, iliustracijų ir kitų duomenų.

Pasak reklamos agentūros Taurus Media specialistų, daugelis įmonių vis dar pageidauja interneto puslapio, kuris būtų gražus, „geresnis, nei konkurentų“, šiuolaikiškas, informatyvus, tačiau retas kuris prašo virtualaus pardavėjo, kuris parduotų prekes ar paslaugas 24 valandas per dieną, 7 dienas per savaitę be jokių išeiginių ir šventinių dienų.

Kaip interneto puslapis tampa pardavėju?

Interneto puslapis pardavėju tampa gana paprastai:

  1. Nukreipimo puslapiai vietoj informacinių. Esminis momentas yra nukreipimo puslapiai (landing page). Jie iki šiol buvo naudojami Google Ads kampanijų metu tik trumpam laikui. Kodėl gi nesukūrus tokių puslapių ilgesniam periodui, pavyzdžiui, metams. Kuo nukreipimo puslapis skiriasi nuo informacinio. Informacinis puslapis pateikia informaciją „mes teikiame tokią ir tokią paslaugą. Ši paslauga yra naudinga ir reikalinga, mes esame patyrę specialistai, todėl ją teikiame aukščiausiu lygiu – pasitikėkite mumis“. Nukreipimo puslapis ragina iš karto pirkti „užsisakykite tokią ir tokią paslaugą jau dabar ir nemokamai gaukite firminius marškinėlius ir gertuvę. Tai išsprendžia jūsų problemas. Kodėl verta? Kiti įsigijo ir nepasigailėjo, štai, ką jie sako apie šią paslaugą“. Skirtumas akivaizdus: informaciniai puslapiai akcentuoja paslaugą iš „Mes“ pusės, o nukreipimo puslapiai nukreipti į lankytoją/potencialų pirkėją – „Jūs“.
  2. Atsakymai į visus klausimus. Kai lankytojas pamato trumpą paslaugos aprašymą, kuriame bendromis frazėmis yra paminėta esminė informacija, jam natūraliai kyla klausimų: „kiek tai kainuoja?“, „Ar teikiate paslaugą užsienyje gyvenantiems?“, „Ar galima atsiskaityti dalimis?“, „Kokias garantijas suteikiate“ ir t.t. Kai informacijos nėra, suinteresuotas asmuo ima telefoną ir skambina vadybininkui, jo klausinėja reikšmingų ir nereikšmingų dalykų. Tegul interneto puslapis būna jūsų vadybininkas ir iš karto pateikia visus atsakymus į dažniausiai kylančius klausimus. Tai padeda apsispręsti, pirkti paslaugą, ar ne.
  3. Užsakymo forma. Kai kurios el. parduotuvės iš karto neduoda klientams apmokėti už prekes. Jos praneša, kad „jūsų užsakymas priimtas, netrukus susisieks vadybininkas“. Toliau visas procesas vyksta el. paštu. Ši el. komercijos forma yra kiek pasenusi, tačiau paslaugų srityje labai veiksminga. Virtualus vadybininkas negali pateikti individualaus pasiūlymo (nors tai irgi įmanoma kai klientas užpildo specialų klausimyną), tada kitą dieną jam padeda jo kolega Vytautas ar Sergejus – gyvi ir brangiai apmokami vadybininkai, kurių darbas yra gražbyliauti, saldžialiežuvauti ir gundyti klientą, kuris tuoj tuoj sumokės daug pinigų už paslaugą ir įsipareigos keliems metams į priekį. Protinga užsakymų forma palengvina procesą, o kai kuriais atvejais gyviems vadybininkams tik lieka uždėti varnelę, kad apmokėjimas gautas ir perduoti projektų vadovams visą informaciją apie naują klientą.

Kaip visa tai įgyvendinti realiai? Sukurti interneto puslapį gali bet kas. O virtualų vadybininką – tik patyrę interneto puslapių kūrėjai, puikiai išmanantys interneto verslo specifiką.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *