Istorijų pasakojimo nauda internetinėse pramogose
Įžanga
Turbūt esate žaidę žaidimų kurie yra ne tik šaudyk, pjaustyk, trankyk kitus ir laimėk, bet ir tokių žaidimų kuriuose veikėjams suteikiamos istorijos, jų praeitis, žaidimo pasaulis, ar tai postapokaliptinis pasaulis, ar tai viduramžiai ir kt. Kodėl šios istorijos reikalingos? Ar yra naudos pasakoti istorijas internetinėse pramogose? Panagrinėsime tai kartu šiandien.
Kokia istorijų pasakojimo nauda?
Pasakojimų nauda ateina iš to, kad mes galime susieti su veikėjais, tuo pasauliu, ir nežiūrėti į žaidimus tik kaip į žudynes ar šaudykles, bet į veikėjo praeiti, kaip ir kodėl jis ar ji tokia profesija pasirinko, koks iš tikrųjų tas žaidimo pasaulis yra. Istorijų pasakojimas suteikia žmogiškumo žaidimo kūrėjams ir jų prekės ženklui; tai leidžia jiems būti įdomesniems, labiau patraukliems ir daug veiksmingiau sudominti auditoriją. Tai galingas įrankis ir dėmesiui patraukti, ir įtikinti. Žaidimai tai pat dažnai turi savo originalią muziką, kuri padeda pajusti aplinkos jausmą, kartu su jausmingų įgarsinimu ir štai, jausmingas ir pritraukiantis žaidimas. Tad nenuostabu, kad kompanija kaip, sukūrė žaidimą pavadinimu „Book of Dead“. Čia esame supažindinami su veikėju kuris jau buvo praeitame žaidime, kur jis buvo susidūręs su actekų dievais ir Indijos perlais. O šioje istorijoje jis turi reikalų su Egipto piramidėmis ir po jis ranka nešasi mirusiųjų knygą. “Book of Dead” turi daug egiptietiško stiliaus grafikų ir leidžia pasijusti lyg jūs būtumėte Egipte. Taip pat šis pramogų žaidimas įtraukia žaidėją su savo istorijomis ir veikėjais, ir žinoma su garso efektais ir muzika. Jie taip pat padeda įtraukti žaidėja į tą pasaulį.
Kiti pavyzdžiai
Yra daug ir kitų žaidimų pavyzdžių, „Simpsons – Tapped Out“ yra populiarus mobilaus telefono žaidimas kuriame žaidėjo tikslas yra sukurti savo Springfieldą, bet norint statyti pastatus ir dekoracijas, žaidėjas taip pat turi atlikti įvairias misijas miestelio gyventojams, pvz. Houmeriui ar Bartui. Atliekant šias misijas, žaidėjas įsitraukia į miesto statybą, atliekant jų geismus ir norus. „League of Legends“ taip pat puikus pavyzdys, žaidimas pradžioje neturėjo beveik jokių istorijų, ir pagrindinis tikslas žaidime buvo nugalėti savo priešus ir sunaikinti jų bazę. Vėliau šis žaidimas pradėjo plėsti savo veikėjus, rašyti jiems istorijas, kurti savo pasaulį, šis žaidimas net sulaukė savo filmų serijos – Arcane. Manau tai, puikiai pavaizduoja kaip žmonėms patinka interaktyvios istorijos žaidimuose. Žaidimų istorijos leidžia žmogui daugiau negu skaityti knygą, nes yra pateikiami vizualiniai piešiniai, įgarsinimas kurie padeda suprasti pasaulį ir matyti kaip atrodo veikėjai, pasaulis ir architektūra. Tad, tai yra dvipusė nauda pirkėjui ir pardavėjui. Sukurdami gerą pasaulį su gerais veikėjais, pardavėjas gali daug lengviau įtraukti žaidėją į savo žaidimą. Šiais laikais nedaug žmonių skaito knygas, paklausė studentų ar vaikų, jie visados atsakys, kad žaidimai įdomiau ar filmukai per televizorių, taip yra todėl, kad mes kaip žmonės norime matyti tą aprašomą pasaulį.
Mano apibendrinimas
Apibendrinus, manau, kad galime teigti, kad istorijų pasakojimo nauda internetinėse pramogose yra ta, kad, pirkėjas gali lengviau įsitraukti į žaidimą su įdomiais veikejais ir įdomiomis grafikomis. O pardavėjas gali pritraukti daugiau žmonių į savo žaidimą, ir paversti žaidimą tarsi, lyg interaktyvia knyga.