Žaliavų gabenimas jūriniais keliais

Jei tikėsime statistiniais duomenimis, kasdien pasaulyje jūromis keliauja virš 30 milijonų konteinerių ir visame pasaulyje suskaičiuojama virš 50 tūkstančių krovininių laivų. Savaime suprantama, kad gabenimo jūriniais keliais niekuomet nepakeis joks kitas transportavimo būdas nes visi jie negali konkuruoti dėl kainos. Priėjimo prie jūros neturi mažiau kaip 20 procentų pasaulio šalių, tai reiškia kad likusios aktyviai naudojasi uostais ne tik keleiviams bet ir kroviniams gabenti. Pasauliniu mastu šalys yra pasiekę susitarimo kad didinti krovinių gabenimo srautus kiek galima mažinant lėktuvų ir transporto priemonių įtraukimą į prekių gabenimo procesą. Tai daroma net ir Europos viduje, tarp Lenkijos ir Prancūzijos, netgi tokiais trumpais maršrutais kaip Talinas Helsinkis nes tik tokiu būdu galima sumažinti žalą aplinkai ir tuo pačiu laimi ir paslaugos gavėjai, tarp jų ir žaliavas gabenančios įmonės. Kodėl joms gyvybiškai svarbu turėti šį transportavimo kanalą?

Ateinantį dešimtmetį kaip niekada bus aktualus gamtos tausojimas vykdant bet kokią veiklą. Kiekvienas net ir menkiausias poelgis ir žingsnis kuris didina gamtos tausojimą neabejotinai bus sutinkamas vien tik pozityviai. Kiekvienai įmonei svarbu parodyti kad ji rūpinasi gamta, tai reiškia ir savo klientais todėl reklamuodamos savo paslaugas žaliavas gabenančios įmonės tai pabrėžia savo įmonės politikoje ir misijoje. Žaliavų gabenimas yra specifinis verslas, čia reikalingi didelės apimties transportavimo priemonės, sandėliavimo plotai, laikui ir įrenginiams imlus iškrovimo procesai. Nepaisant šių sunkumų tai yra vienas iš ekonomiškiausių ir patikimiausių gabenimo būdų kuris tinka įvairiems verslams. Žaliavų gabenimo laivais terminai gali sutrikti tik keliais atvejais, jei tiekėjas vėluoja pristatyti produkciją iki uosto arba dėl blogų oro sąlygų. Retais atvejais kroviniai vėluoja dėl muitinės procedūrų todėl planuojant ypač svarbius krovinius rekomenduojama planuoti kad pristatymas gali užtrukti iki kelių savaičių arba net mėnesio ilgiau. Vienas svarbiausių faktorių dėl ko žaliavų transportavimas jūra yra toks populiarus nes šioje grandinėje labai gerai veikia krovinių sekimo sistema. Pervežėjai suinteresuoti teikti aukštos kokybės paslaugą, už krovinių saugojimą uostuose užsakovui tenka susimokėti papildomai tačiau jis gauna garantiją kad nieko blogo neatsitiks krovinius, plius galima sekti kiekvieno konteinerio buvimo vietą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Susiję straipsniai:

Banko indėliai privatiems asmenims

Privačių asmenų banko indėliai – tai lėšos, kurias fiziniai asmenys įneša į savo vardu atidarytą banko sąskaitą. Šie indėliai yra esminis bankų sistemos aspektas ir teikia keletą privalumų tiek indėlininkams, tiek bankams. Toliau pateikiame keletą pagrindinių dalykų, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį kalbant apie privačių asmenų bankinius indėlius: Taigi, privačių asmenų indėliai bankuose yra saugus, […]

Kaip refinansuoti paskolas

Paskolų refinansavimas gali būti protingas finansinis žingsnis paskolų gavėjams, norintiems užsitikrinti geresnes sąlygas, mažesnes palūkanų normas arba konsoliduoti skolas. Pateikiame vadovą, kaip veiksmingai refinansuoti paskolas: