Siuvinėjimas ant rūbų: ir darbuotojams, ir reklaminiais tikslais

Siuvinėjimas – ilgus šimtmečius gyvuojantis amatas. Siuvinėti galima praktiškai visus tekstilės gaminius: nuo smulkių papuošalų iki darbinių uniformų ir kostiumų. Siuvinėjimas pritaikomas ne tik mados, bet ir interjero bei reklamos industrijose.

Siuvinėjimas ant rūbų pagal užsakymą – didžiulė reklamos ir rinkodaros verslo dalis. Siuvinėti gaminiai – santykinai nebrangūs, tačiau verslo pasaulyje leidžiantys išsiskirti ir net sėkmingai konkuruoti. Dėl kokių dar priežasčių verta rinktis siuvinėtus gaminius, kurie papuoštų jūsų darbuotojus ar klientus?

Siuvinėjimas ant rūbų, kuriuos dėvi jūsų įmonės personalas

Kai kuriuose versluose puikiai pritaikomos uniformos: darbuotojai jas mielai dėvi ir džiaugiasi, jog kasdien netenka sukti galvos, ką šįkart apsivilkti išsiruošus į darbą.

Bene dažniausiai užsakomi siuvinėti marškiniai, marškinėliai, kepurėlės su snapeliu, darbiniai chalatai, tačiau tai toli gražu ne visas siuvinėjamų drabužių asortimentas.

Ką išlošite užsakę darbuotojams vienodus siuvinėtus drabužius?

  • Nuoseklumas, vienodumas. Uniformas vilkintys darbuotojai atrodo kur kas profesionaliau. Užsakę uniformas, išvengsite kuriozinių situacijų, ypač jei aprangos kodas įmonėje nėra itin griežtas. Pavyzdžiui, karštą vasaros dieną vieni darbuotojai į biurą atvyksta apsirengę kostiumais, o kiti vilki šortus ir sportinius marškinėlius.
  • Būdas formuoti komandą. Aprangą su siuvinėtais logotipais ar bent jau pavienius siuvinėtus aksesuarus turi daugelis: pradedant meniniais kolektyvais, baigiant sporto komandomis. Būtent siuvinėjimas ant drabužių padeda geriau sutekti komandą ir skatina kiekvieną jos narį siekti bendrų tikslų.
  • Lengvesnė komunikacija su klientais. Jei darbuotojai dėvi uniformas, klientai iš karto žino, į ką kreiptis. Įsivaizduokite situaciją, kai prekybos centre norite paklausti, kur rasti vieną ar kitą prekę, tačiau tiek pirkėjai, tiek darbuotojai vilki vienodus drabužius. Neprofesionalu ir nepatogu, tiesa? Vienas didžiausių Lietuvos prekybos tinklų darbuotojus aprūpino uniformomis, ant kurių nugaros dar ir puikuojasi užrašas: „Klauskite… Aš galiu padėti!“

Taigi, siuvinėjimas ant rūbų suteikia darbuotojams profesionalumo ir, galima sakyti, kilsteli jūsų verslą į naują lygį.

Kodėl verta investuoti į siuvinėtą atributiką ir dovanoti ją klientams?

Savo ištikimiausiems klientams įteikdami drabužius, puoštus jūsų siuvinėtu logotipu, ne tik reklamuosite savo prekės ženklą, bet ir padidinsite klientų lojalumą. Klientai, dėvintys kepurėlę su jūsų logotipu važinėdamiesi dviračiu, tikriausiai dažniau užsuks ir į jūsų, o ne konkurentų restoraną.

Jei jūsų klientai mėgsta keliauti, tikėtina, kad marškinėliais jie pasipuoš vykdami į kitą miestą ar net šalį.

Siuvinėjimas ant tekstilės: kuo ši paslauga lenkia tradicinę spaudą?

Plačios galimybės. Ant drabužių galima išsiuvinėti toli gražu ne vien tik užrašus, bet ir ypač spalvingus logotipus ar bet kokius kitus paveikslėlius.

Patvarumas. Daugelis žino, kad ant marškinėlių ar džemperių atspausdinti piešiniai po daugelio skalbimų nublunka, sutrūkinėja, kartais net ir pradeda luptis. Tuo tarpu siuvinėti gaminiai – kur kas patvaresni ir lengviau prižiūrimi. Siuvinėtas drabužis gerai atrodys net ir po kelerių metų dėvėjimo, be to, jį savininkas be vargo galės prižiūrėti kaip ir visus kasdienius drabužius, t. y. skalbti aukštesnės temperatūros vandenyje bei džiovinti skalbinių džiovyklėje.

Lankstumas ir platus pritaikomumas. Kai kurios medžiagos netinkamos norint paveikslą atspausdinti šilkografijos metodu, o siuvinėti galima beveik bet kurį audinį: nuo plonų medvilninių marškinėlių iki tvirtos, storos odinės striukės.

Taigi, siuvinėjimas ant rūbų – universali paslauga ir net nauja verslo idėja: siuvinėti galima dovanoms skirtą tekstilę, pavyzdžiui, rankšluosčius, chalatus, patalynę, odinius gaminius ir kt.

Jei sukursite itin išskirtinio dizaino gaminius, tikėtina, kad žmonės juos mielai pirks (pavyzdys – marškinėliai su mėgstamos krepšinio komandos logotipu arba su Lietuvos trispalve).

2 thoughts on “Siuvinėjimas ant rūbų: ir darbuotojams, ir reklaminiais tikslais

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Susiję straipsniai:

Nosies plastika: atsakymai į 5 dažnai užduodamus klausimus

Nosies plastika yra operacija, kurios metu plastinės chirurgijos gydytojai koreguoja netenkinančius estetinius aspektus ir sprendžia apsunkinto kvėpavimo problemas. Kadangi operacija atliekama veido srityje ir yra gana sudėtinga, natūralu, kad gydytojai sulaukia daugybės klausimų. Žemiau – atsakymai į 5 specialistams dažnai užduodamus klausimus. Kiek laiko trunka atsistatymas ir kiek laiko nešiojamas įtvaras? Pirmosios dienos yra sudėtingiausios. […]

Banko indėliai privatiems asmenims

Privačių asmenų banko indėliai – tai lėšos, kurias fiziniai asmenys įneša į savo vardu atidarytą banko sąskaitą. Šie indėliai yra esminis bankų sistemos aspektas ir teikia keletą privalumų tiek indėlininkams, tiek bankams. Toliau pateikiame keletą pagrindinių dalykų, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį kalbant apie privačių asmenų bankinius indėlius: Taigi, privačių asmenų indėliai bankuose yra saugus, […]