„REWO“ modernių daugiabučių komplekse „Ozo kvartetas“ – naujo etapo pradžia

ozo kvartetas

Ozo parko gyvenamųjų namų kvartale UAB „Rewo“ plėtojamas projektas „Ozo kvartetas“ įžengė į antrąjį etapą. Jo metu šalia jau pastatytų dviejų „Ozo kvarteto“ modernių penkiaaukščių iškils dar du analogiški korpusai, užbaigsiantys viso komplekso statybas.

„Nedideli būstai Vilniuje visada buvo patrauklūs. Pirmuosiuose dviejuose „Ozo kvarteto“ A ir B korpusuose dar iki statybų pabaigos buvo parduota 80 proc. pasiūlytų butų“, – pažymi „Ozo kvarteto“ projekto pardavimų vadovas Povilas Radzevičius.

Naujuosiuose C ir D korpusuose jau išryškėjo pirmųjų aukštų kontūrai, o statybų pabaiga numatyta 2019 m. ketvirtąjį ketvirtį. Šiuose korpusuose numatyti 220 butų, kurių plotas siekia nuo 22,5 iki 46 kv. m.

Antrajame etape plėtotojai atsižvelgė į pirmojo etapo metu išryškėjusius pirkėjų lūkesčius ir, šalia populiarių vieno bei dviejų kambarių būstų, taip pat suprojektavo kompaktiškus 3 kambarių butus su erdviais balkonais ir terasomis.

„Ozo kvarteto“ projekto išskirtinumas – nedidelio ploto modernūs ir ekonomiški butai, skirti dinamišką gyvenimo būdą pasirinkusiems miesto žmonėms, prioritetą teikiantiems funkcionaliam būstui, aplinkai ir energetinei kokybei. Pastatai atitinka A energinę klasę, visuose būstuose suprojektuoti individualūs rekuperatoriai.

Sparčiai besiplėtojantis Ozo parko gyvenamųjų namų kvartalas pastaruoju metu – daugelio gyventojų dėmesio centre. Naujasis gyvenamasis rajonas traukia didžiuliu, beveik 9 ha ploto parku ir puikiai išvystyta infrastruktūra. Apsigyvenus „Ozo kvartete“, miesto centrą bei senamiestį galima pasiekti per 10–15 minučių automobiliu ar viešuoju transportu.

„Ozo kvarteto“ būstų kainos – nuo 39 500 eurų.

Susiję straipsniai:

Atsargų valdymas ir tiekimo grandinė

Kai dauguma žmonių galvoja apie atsargų valdymą, jie įsivaizduoja lentynas, pilnas produktų. Tačiau tai tik viena viso proceso dalis. Norint tinkamai valdyti atsargas, reikia apžvelgti kiekvieną tiekimo grandinės etapą – nuo tiekėjų iki parduotuvių ir net klientų. Kiekvienas etapas yra svarbus, kad viskas vyktų sklandžiai ir be papildomų kaštų. Kaip atsargų valdymas yra susijęs su […]

Ar jūsų lipdukų spausdintuvai veikia optimaliai? Paprasti būdai sujungti įrangą

Efektyvus prekybos procesų valdymas yra esminis sėkmingo verslo komponentas. Tačiau daugelis Lietuvos įmonių susiduria su iššūkiais, kai reikia integruoti skirtingus įrenginius, tokius kaip kasos aparatai, POS sistemos ir sandėlio valdymo programinė įranga. Nesuderintos sistemos gali lemti duomenų neatitikimus, lėtinti darbą ir didinti klaidų tikimybę. Tai ypač aktualu, kai kalbama apie lipdukų spausdintuvų prijungimą prie esamų […]