Komandos formavimo patarimai

Natūralu, kad visi žmonės nori dirbti tokioje komandoje, kurioje jie jaučiasi gerai. Visgi, taip yra ne visada. Vadovo tikslas yra tai pamatyti ir bandyti rasti priemones, kurios gali padėti į komandą įtraukti tuos narius, kurie ne visai gerai jaučiasi.

Daugelis šiuolaikinių vadovų galvoja, kad komandos formavimas pirmiausia yra visų narių įtraukimas  į aktyvią veiklą. Visgi, to tikrai nori ne visi. Ir ne tik intravertai, tačiau ir turintys šeimas arba hobius, kuriems reikia daug laiko – nori mažiau dėmesio skirti kolegoms po darbo. Kaip suderinti viską, kad jie liktų įsitraukę?

Reikia suprasti kiekvieną narį

Svarbiausias patarimas, kuris dažniausiai yra duodamas kiekvienam lyderiui, kurio darbas yra bandyti suburti komandą – suprasti kiekvieną narį. Žinoma, tai nėra paprasta. O jeigu komanda dar yra ir labai didelė… Reikia ne tik laiko, tačiau ir gebėjimui. Tokie įgūdžiai dažniausiai yra lavinami lyderystės mokyklose. Žinoma, įgyjami, tačiau reikia noro mokytis ir tuo pačiu supratimo. Nors komanda dažniausiai siekia vieno tikslo, tačiau kiekvienas jos narys yra skirtingas žmogus su savo norais bei poreikiais.

Ko siekia Jūsų įmonė?

Komandos formavimas taip pat yra neatsiejamas nuo labai aiškių apibrėžimų – kas yra Jūsų įmonė ir ko ji siekia. Labai blogai, kai priėmus naują darbuotoją tai nėra gerai iki galo iškomunikuojama. Paprasčiausiai patys darbuotojai atlieka tuos darbus, kurie yra jiems skirti, tačiau jie nežino  koks yra įmonės tikslas ir ko turi siekti visa komanda kartu.

Daugiau laisvės bei pasirinkimų

Svarbu suprasti, kad kiekvienas darbuotojas nori būti gerbiamas. Daugeliui žmonių net svarbiau yra ne didesnė alga, tačiau įvertinimas. Dėl to reikia suteikti kiekvienam komandos nariui daugiau laisvių, tačiau lygiagrečiai juos visus burti į komandą, kuri siekia to paties tikslo ir tuo pačiu supranta – kaip reikia dirbti, kad įmonė pasiektų išsikeltus tikslus.

Komandos formavimui visada geriausia yra samdyti specialistus. Juk tai yra darbas, kuris reikalauja žinių. Jos ateina tik su praktika ir teorijos analizavimu. Deja, iš galvos, be patirties – nepavyks sukurti taisyklių, kurios tikrai pasiteisins.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Susiję straipsniai:

Kokia Google reklamos nauda?

Šiuolaikiniame pasaulyje internetas yra labai svarbi priemonė, padedanti pasiekti klientus ir dalytis su jais savo prekės ženklu. Todėl svarbu naudoti veiksmingą reklamos strategiją. Vienas iš geriausių būdų tai padaryti – Google reklama, tai yra puikus sprendimas bet kuriai įmonei ar smulkiam verslui, norinčiam padidinti savo matomumą. Tačiau, kokie yra šio pasirinkimo privalumai? Pirmasis ir akivaizdžiausias […]

Kaip dažnai turėtumėte keisti plaukų kirpimo mašinėles?

Plaukų kirpimo mašinėlės yra įrankis, naudojamas plaukams kirpti, tačiau po kurio laiko jas gali tekti pakeisti dėl daugelio priežasčių. Priklausomai nuo to, kaip gerai prižiūrimos plaukų kirpimo mašinėlės ir kaip dažnai jas naudojate, jos gali tarnauti nuo 5 iki tiek metų. Žinoma, laiko tarpas, kiek ilgai veiks jūsų kirpimo mašinėlės, nėra nustatytas akmenyje. Vadovaukitės priežiūros […]