Kokios dvi dietų mados apėmė šių metų internetą?

Taip taip, dietos taip tam kaip ir suknelės būna madingos arba nemadingos. Kiekvienais metais milijonai žmonių internete ieško būdų sulieknėti, o kadangi gyvename influencerių laikais, dažniausiai griebiamės to šiaudo, kurio jau griebėsi ir viešai apie tai paskelbė kokia nors įžymybė. Tad kokios dietos, mitybos stiliai ar gyvenimo būdo gudrybės populiarios dabar ir kas gali padėti ir mums numesti šiek tiek per karantiną priaugto svorio?

Protarpinis badavimas.

Močiutė visada sakydavo, jog pasninkas yra sveikas. Šiuo metu tą prisimena ir įžymybės, tačiau laikosi pasninko ne dėl artėjančių didžiųjų metų švenčių, bet norint subalansuoti gyvenimo būdą ir paliekninti liemenį.

Protarpinis badavimas būna skirtingas, esama ne vieno metodo, tačiau populiariausias ko gero išlieka 16/8. Tai reiškia, jog 16 valandų yra nevalgoma, o per 8 valandas valgoma dienos norma. Pavyzdžiui, jei paskutinį kartą pavalgote 20 val vakaro, tuomet sekantį kartą valgote 12 val. dienos. Tie kurie ir taip nemėgdavo valgyti pusryčių, nes nesijaučia alkani, turi gerą pretekstą atsisakyti pusryčių. Jei visgi, pusryčių atsisakymas jums atrodo neįmanomas, galima paskutinį kartą dienoje pavalgyti 16 val  ir po 8 val gyto valgyti pusryčius.

Kaip matote, protarpinį badavimą galima „pritempti“ prie savo įpročių. Tai nėra dieta tiesiogine ta žodžio prasme, tai mitybos laiko koregavimas, kuris suteikia organizmui pakankamą tarpą, per kurį gali išalkti.

Norint numesti svorio su protarpiniu badavimu, reikia pasistengti, jog tas 8 valandų tarpas, kuomet galima valgyti netaptų persivalgymu ar nesveiko maisto kimšimu. Svarbu subalansuota mityba ir sveikas maistas, nesvarbu kiek kartų ir su kokiais tarpais valgome.

Sirtuinų dieta

Jei apie sirtuinų dietą nieko negirdėjote anksčiau, tai žinokite, ne jūs vieni tokie. Iki dainininkės Adelės fantastiško svorio netekimo ir šios dietos paminėjimo, niekas nėra girdėjęs apie sirtuinus, apart juos studijuojančius mokslininkus.

Sirtuinų dieta yra mitybos tipas paremtas didesniu tam tikrų produktų kiekio įtraukimu į mitybą, šiuo atveju, produktų, kurie turi daug sirtuinų. Sirtuinai yra tam tikro tipo baltymai, kurie apsaugo mūsų organizmo ląsteles nuo žūties ar nuo ligos sukeltų uždegimų. Tačiau taip pat moksliniai tyrimai parodė, kad sirtuinai gali padėti sureguliuoti mūsų medžiagų apykaitą, padidinti raumenų apimtį ir deginti riebalus.

O jeigu esate girdėję apie sirtuinų dietą, tai garantuotai girdėjote, jog laikantis jos, galima valgyti šokoladą ir gerti vyną. Kam gali nepatikti tokia dieta?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Susiję straipsniai:

Jaunatviškumo jūsų veidui suteikiančios korekcijos

Akys ir nosis veide labiausiai pastebimi bruožai. Ne veltui apie akis poetiškai atsiliepiama, kaip apie sielos veidrodžius, o iš žmogaus žvilgsnio dažnai sprendžiama apie patį žmogų. Jei akys – tai sielos atspindys, tada nosis greičiausiai bus charakterio formuotoja. Dažnai sakoma, kad vienokia ar kitokia nosies forma suteikia veidui tam tikrą emociją. Be abejo, norėsite, kad […]

Anticeliulinis masažas Vilniuje – galimybė atsikratyti celiulito kiekvienai

Celiulitas yra gan opi problema moterų tarpe – pasaulyje 9 iš 10 moterų kenčia nuo celiulito. Sužinoti, ar turite celiulitą galite labai paprastai: dviem rankomis suimkite šlaunų odą. Jei toje vietoje oda primena apelsino žievelę, vadinasi jums būtinas anticeliulitinis masažas Vilniuje. Džiugu yra tai, jog jei anticeliulitinis masažas Vilniuje derinamas su fizine veikla, sveika ir […]