Kodėl šiuolaikiniam verslui tinklalapis yra būtinas
Šiandieniniame skaitmeninėmis technologijomis ir internetu paremtame pasaulyje kiekvienam verslui yra neapsakomai svarbu turėti savo internetinį tinklalapį. Ir nors sunku patikėti, tačiau 2019 m. statistika rodo, jog tik mažiau nei dvi trečiosios (64%) smulkių verslų turi savo internetinius tinklalapius. Tuo tarpu 35% smulkaus verslo atstovų mano, jog jų vykdoma komercinė veikla yra pernelyg maža, kad vertėtų turėti internetinį tinklalapį.
Tačiau, kai interneto vartotojų visame pasaulyje šiandien yra daugiau nei 4 milijardai ir šis skaičiuos nuolatos auga, kiekvienam verslui tampa labai svarbu būti matomiems internete ir lengviau pasiekiamiems potencialių klientų.
Todėl jei jūs vis dar neturite internetinio tinklalapio, kuris reprezentuotų jūsų verslą, ar prekiaujate prekėmis tik fizinėje aplinkoje, neturėdami elektroninės parduotuvės, Misijaverslas.lt pateikia keletą priežasčių, kodėl 2020 m. jūs turėtumėte pasirūpinti savo verslo tinklalapiu.
Internetinis tinklalapis – didesnis patikimumas
Internetinėje „Google“ paieškos sistemoje kasdien yra atliekama daugiau nei 4 milijardai užklausų, o tai yra daugiau nei 1,4 trilijonai užklausų per metus. Tai reiškia, kad jei verslas neturi savo komercinę veiklą reprezentuojančio internetinio tinklalapio, jis praranda neįtikėtinai didelę potencialių klientų dalį, kurią perima konkurentai, turintys savo tinklalapius. Be to būvimas internete vartotojams suteikia didesnį pasitikėjimą juos dominančiomis prekėmis prekiaujančiomis ar jiems aktualias paslaugas teikiančiomis įmonėmis – ir daugiau nei 85% vartotojų vadovaujasi būtent tokiu požiūriu.
Padeda efektyviau kurti savo verslą
Iki 2004 m. internetiniai tinklalapiai buvo labiau panašūs į „brošiūras“, kuriomis būdavo reklamuojamas tam tikras produktas. Tuo metu pernelyg daug dėmesio niekas nebuvo linkęs skirti turiniui. Tačiau augant interneto populiarumui ir didėjant interneto vartotojų skaičiui, internetiniai tinklalapiai tapo labai svarbia verslo vystymo dalimi. Remiantis Nobelio premijos laureatu psichiatru Daniel Kahneman, vartotojai teigiamai vertina prekės ženklus, kurių vertybes jie žino, todėl yra labai svarbu sukurti ir dalintis savo verslo istorija, t.y. papasakoti savo auditorijai, kodėl pradėjote savo verslą, kokie yra jūsų verslo tikslai ir ką jūs norite pasiekti.
Padidinamas jūsų matomumas
Šiandien visiems lengvai prieinamame internete yra daugiau nei 1,7 milijardai internetinių tinklalapių. Ar manote, kad toks didžiulis skaičius atsirado nebe svarbios priežasties? Taip pat kasdien yra paskelbiama daugiau nei 5 milijonai naujų įrašų tinklaraščiuose! Tai rodo, kad internete verda gyvenimas ir kasdien naujų tinklalapių skaičius tik didėja. Todėl jei jūsų verslas turės savo internetinį tinklalapį, jo matomumas bus gerokai didesnis ir jūs turėsite galimybę būti pastebėti savo potencialių klientų, kurie naudojasi internetu ieškodami jūsų siūlomų sprendimų.
Žinoma, norint būti matomais savo tikslinei auditorijai, reikėtų pasitelkti įvairius skaitmeninius sprendimus:
- Tinklalapio sukūrimas. Pirmiausia būtina pasirūpinti profesionaliai atrodančiu ir efektyviai veikiančiu internetiniu tinklalapiu, kurio pagalba jūsų potencialūs klientai galėtų rasti jiems reikalingą informaciją apie jūsų teikiamas paslaugas arba parduodamas prekes.
- Pozicijų internetinėje paieškoje gerinimas. Optimizuodami savo internetinį tinklalapį populiariausioms internetinės paieškos sistemoms, tokioms kaip „Google“, galėsite būti geriau matomi tikslinei auditorijai.
- Turinio kūrimas ir jo sklaida. Turėtumėte reguliariai kurti jūsų auditorijai naudingą ir aktualų turinį, kuris padėtų atsakyti į jiems iškylančius klausimus. Pasirūpindami sukurto turinio skelbimu savo tinklalapyje ir sukurto turinio sklaida kituose išoriniuose šaltiniuose, tokiuose kaip naujienų portalai, tinklaraščiai, socialiniai tinklai ir kitos platformos, pritrauksite didesnį tikslinių vartotojų skaičių ir didinsite savo autoritetą rinkoje.
- Skaitmeninės reklamos priemonės. Svarbu pasitelkti įvairius kompleksinius skaitmeninės rinkodaros sprendimus, kurie gali padėti lengviau pasiekti tikslinę auditoriją, besinaudojančią skirtingais internetiniais kanalais ir esančią skirtingose pasaulio vietose.
Efektyvesnis valdymas ir didesni pardavimai
Jūsų verslo tinklalapis taip pat gal veikti tiek kaip aktyvus, tiek ir kaip pasyvus pajamų generavimo šaltinis. Kadangi yra pakankamai sudėtinga daugelio žmonių pamėgtuose pačiuose socialiniuose tinkluose vartotojus paversti klientais, internetinio tinklalapio arba elektroninės parduotuvės pagalba visa tai yra užtikrinama daug paprasčiau ir efektyviau. Be to, turint internetinį projektą, galima pasinaudoti įvairiomis PPC reklamos priemonėmis, tokiomis kaip „Google Ads“, pasižyminčiomis daug didesne konversija.
Nereikia pamiršti ir patogesnio įvairių verslo procesų valdymo. Šiuolaikinės verslo valdymo sistemos, API integracijos ir daugybės verslui svarbių kasdienių procesų automatizavimas yra įmanomas, jei jūs turite savo verslo tinklalapį, todėl atsisakyti to, kas gali paversti jūsų verslą geriau matomu, lengviau valdomu ir gerokai didesniu, tikrai nevertėtų.
Taigi, jūsų tinklalapis nėra papildomos išlaidos ar nuostoliai. Jūsų verslo tinklalapis yra investicija į jūsų verslo ateitį, kuri gali atnešti jums labai didelę investicinę grąžą.