Kaip atlikti vidinį SEO optimizavimą patiems

Seo paslaugos parduotuvėms

Pasidaryti patiems galima ne tik šuns būdą ar inkilą, bet ir kur kas sudėtingesnius dalykus. Pavyzdžiui, vidinis SEO jūsų interneto puslapiui.

Kas yra vidinis SEO?

Vidinis SEO yra interneto puslapio paruošimas paieškos sistemoms, kad Google jį gražiai perskaitytų ir žinotų, kaip parodyti rezultatus. Google kas dieną ar rečiau siunčia savo automatinius lankytojus – googlebotus) į jūsų puslapį. Tai nėra gyvi žmonės, greičiau tai programos, kurių tikslas – pereiti per visus jūsų svetainės puslapius, juos perskaityti ir pasižymėti, kas juose naujo, kaip puslapis suprogramuotas, kokie jame tekstai ar iliustracijos. Googlebotas neturi vizualaus regėjimo ir svetaines mato kitaip, nei žmogus. Jam nelabai svarbu logotipas ar nuotraukos. Svarbiausia jam yra puslapio kodas, jo užsikrovimo greitis, tekstas.

Vidinio SEO tikslas – pateikti visą reikalingą informaciją tam Googlebotui, kad jis viską tvarkingai perskaitytų ir nusiųstų informaciją į Google serverius. Iš ten jau parodomas jūsų puslapis paieškos naudotojams.

5 pagrindiniai vidinio SEO darbai, kuriuos galite atlikti patys

SEO straipsniai
SEO straipsniai – kokie jie turėtų būti?

Patys galite atlikti keletą vidinio SEO darbų, bet, deja, ne visus. Kai kur jums prireiks profesionalų pagalbos. Kuo jie gali padėti? Sužinosite šiame puslapyje – https://seoreklama.lt/seo-paslaugos/. O kol kas pereikime prie tų darbų, kuriais SEO specialistų galite ir netrukdyti:

  1. Tekstų optimizavimas. Pirmiausia atsiverskite savo interneto puslapio tekstą. Ant lapo šalia susirašykite bent 5 raktinius žodžius, su kuriais lankytojai turėtų ateiti į jūsų puslapį. Tada pasinaudoję paieška pabandykite surasti tuos raktinius žodžius savo tekste. Jei juos radote, jūsų tekstas optimizuotas tiems raktiniams žodžiams. Ar jie atves realių klientų – jau kitas klausimas. Jei kai kurių raktinių žodžių tekste nėra – teks juos prirašyti. Geriausia tai padaryti parašant papildomą 1-2 sakinius. Taip puslapio tekstas plėsis ir atsiras reikalingi raktiniai žodžiai.
  2. Peržiūrėkite, kaip parašytas jūsų svetainės puslapių MetaPavadinimas – MetaTitle. Jis turėtų būti su pagrindiniu raktiniu žodžiu. Pagal MetaTitle Google robotas sprendžia, apie ką yra puslapis, kas jame svarbiausia. Jei MetaPavadinimas yra apie viena, o puslapis – visai apie ką kita, tada sukeliama nereikalinga sumaištis, dėl kurios jūsų puslapio Google kurį laiką dar nebus.
  3. Mobilioji versija. Ne, čia nieko atskirai kurti nereikia. Greičiausiai jūsų svetainė sukurta naudojant WordPress, Joomla ar Drupal turinio valdymo sistemas. Jose reikia tik įdiegti AMP nemokamus įskiepius ir jūsų darbas padarytas – Google matys, kad yra mobiliosios versijos ir atitinkamai pagerins paieškos rezultatus.
  4. Puslapio užsikrovimo greitis. Taip pat galima įsidiegti nemokamų įskiepių, kurie valo laikinąją atmintį (cache), optimizuoja kodus, iliustracijas. Tai taip pat padeda.
  5. Vidinės nuorodos. Kai jūsų svetainėje yra daugiau, nei 10 vidinių puslapių, galima svarbiausiems duoti šiek tiek daugiau postūmio paieškos rezultatuose. Reikia tik į juos padaryti keletą nuorodų iš kitų jūsų svetainės puslapių. Nedaug – 2-3 nuorodos yra pakankamai. Taip Google supras, kurie vidiniai puslapiai yra svarbesni už kitus ir galimai pagerins pozicijas.

Ten, kur reikia lįsti į kodą, rekomenduojame samdyti profesionalius SEO paslaugų teikėjus. Deja, bandymai optimizuoti ten, kur visas puslapis gali sugriūti, paprastai baigiasi nesėkme, tad ne visus darbus galėsite atlikti patys.

Susiję straipsniai:

Efektyvus skolų išieškojimas: kaip užtikrinti verslo likvidumą

Finansiniai sunkumai ir neapmokėtos skolos gali tapti rimtu iššūkiu Lietuvos verslininkams. Net ir stabiliai veikiančios įmonės gali susidurti su situacija, kai klientai vėluoja ar net visiškai atsisako apmokėti sąskaitas. Tokie nesklandumai trikdo pinigų srautus, apsunkina sąskaitų ir įsipareigojimų vykdymą tiekėjams bei darbuotojams, o ilgainiui gali net lemti įmonės bankrotą. Todėl itin svarbu laiku identifikuoti problemas […]

Siuntų siuntimo paslaugos: kuo jos skiriasi ir ką rinktis?

Verslo pasaulyje siuntų siuntimas yra neatsiejama dalis. Tiek e. prekybos, tiek didmeninės prekybos įmonėms svarbu užtikrinti greitą, saugų ir ekonomiškai pagrįstą siuntų pristatymą klientams ar partneriams. Bet kaip pasirinkti tinkamą siuntimo paslaugą? Kuo skiriasi skirtingi siuntimo būdai ir kokia siuntimo kaina gali būti palankiausia jūsų verslui? Apžvelkime pagrindinius aspektus. Skirtingi siuntų siuntimo būdai Siųsti siuntą […]