Ką reikia žinoti, norint įdarbinti biuro administratorių?

Kokį žmogų dažniausiai sutinkame pirmą, vos įžengę į vieną ar kitą biurą? Tikriausiai įprasta būtų sutikti tos įmonės biuro administratorių (-ę), kuris paprastai pasitinka vos užėjus pro duris. Tačiau ar tikrai žinome viską apie šios profesijos atstovus, ar žinome, kaip jie turi atrodyti ir kokią žinutę transliuoti savo išvaizda bei kūno kalba?

Labai neretai dar vis tenka girdėti klaidingus stereotipus, kad biuro administratoriaus darbas – tik kavą nešioti ir atsiliepinėti į skambučius. Iš tiesų nereikėtų šios pareigybės pernelyg suprimityvinti ir darbdaviams reikėtų į tai pažiūrėti gerokai rimčiau. Taigi, kas yra svarbu, renkantis biuro administratorių savo įmonei?

Visų pirma, reikia atsakingai įvertinti tai, kokius darbus planuojate patikėti savo biuro administratoriui. Didelėse įmonėse paprastai dirba ne vienas biuro administratorius, o yra visas personalo skyrius. Tokiu atveju atskiri administratoriai dažniausiai turi jiems priskirtas sritis ir užduotis, už kurias jie yra atsakingi. Tačiau mažesnėse įmonėse administratorius atlieka tikrai nemažą darbą ir turi išmanyti nemenką bazę įvairių sričių.

Jeigu ieškote biuro administratoriaus savo įmonei, visų pirma įvertinkite, ar jums reikalingas bendro pobūdžio administratorius, administratorius-apskaitininkas, referentas, sekretorius ar asistentas. Kaip jau minėjome anksčiau, šios pareigybės priklauso nuo to, kokio dydžio jūsų įmonė yra ir kaip joje yra skirstomos pareigos.

Žvelgiant bendrai, paprastai administratoriaus pareigybėse gali būti nurodyta per 20 skirtingų tiesioginių darbo užduočių. Jos prasideda nuo svečių pasitikimo ir nukreipimo, kavos ruošimo iki įvairių dokumentų rengimo, apskaitos dokumentų tvarkymo ir darbo organizavimo. Būtent nuo to priklauso ir darbinamo darbuotojo darbo užmokestis, kuris neretai įvertinamas neteisingai. Neteisinga manyti, kad nedidelės įmonės administratoriaus darbo užmokestis turi būti mažesnis už didelėje įmonėje dirbančio administratoriaus.

 

 

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Susiję straipsniai:

Kaip efektyviai planuoti savo biudžetą ir išvengti netikėtų išlaidų?

Asmeninių finansų valdymas – tai įgūdis, kuris gali padėti išvengti finansinių sunkumų ir užtikrinti stabilumą ateityje. Netikėtos išlaidos gali sukelti didelį stresą, todėl svarbu išmokti efektyviai planuoti savo biudžetą ir pasiruošti nenumatytiems atvejams. Šiame straipsnyje aptarsime geriausius būdus, kaip valdyti savo pinigus, taupyti ir išvengti netikėtų finansinių krizių. Sudarykite aiškų biudžeto planą Norint sėkmingai valdyti […]

Spauda ant drobės: tinkamas būdas atsinaujinti namų interjerą

Ar kada nors susimąstėte, kaip paprastai ir efektyviai atnaujinti namų interjerą? Vienas iš populiariausių ir stilingiausių būdų – spauda ant drobės. Šis sprendimas ne tik leidžia įamžinti jums brangius prisiminimus, bet ir suteikia galimybę namų erdvei įkvėpti gyvybės. Kaip tai veikia ir kodėl verta rinktis šį būdą? Pateiksime svarbiausius privalumus bei idėjas, kaip drobės spauda […]