3PL sprendimai buitinės technikos pardavėjams
Pasaulyje didelio populiarumo sulaukę 3PL sprendimai, tampa vis paklausesniais ir tarp Lietuvos įmonių. Jų pagalba kompanijos gali perleisti savo sandėlių ir logistikos valdymą į „trečias“ rankas ir tokiu būdu sutaupyti. Didelį plotą užimantys sandėliai, didelis personalas jų aptarnavimui ir transportas, reikalingas prekių pristatymui – visi šie dalykai reikalauja nemažų administravimo ir priežiūros išlaidų, kurias gali sau leisti ne visos įmonės. Ypač aktualūs panašūs sprendimai yra įmonėms, kurios prekiauja ganėtinai didelėmis prekėmis, kurios reikalauja nemažai vietos, pavyzdžiui – buitinė technika.
Šiuolaikinių logistikos sandėlių valdymo sistemų pagalba, prekybinės įmonės gali gerokai greičiau ir paprasčiau perkelti turimus duomenis, savo partneriams, kurie perima jų sandėlių valdymą. Esminis dalykas, perimant valdymą, yra deramai suvaldyti visus reikiamus duomenis, kad neįvyktų jokių klaidų. Įmonės, prekiaujančios buitine technika, dažnai turi labai panašias prekes, taigi yra ganėtinai svarbu, kad sandėlyje joms būtų priskirti atitinkami kodai ir sukurtos prekių kortelės su visais esminiais duomenimis, leidžiančiais tiksliai pasiruošti jų logistikai.
Terralogistics – viena iš 3 PL paslaugas siūlančių kompanijų, kuri žino kaip suvaldyti didelį informacijos kiekį ir užtikrinti tinkamas sąlygas užsakymų pristatymui. Tai yra labai svarbu, kad tiek prekybos, tiek ir logistikos įmonės, galėtų greitai keistis turima informacija, bei realiu laiku matyti situaciją sandėlyje. Sandėlio valdymo sistemos taip pat leidžia pagreitinti apsikeitimą duomenimis, kurie padėtų sumažinti klaidų skaičių, o tai reiškia – mažiau neatitikimų ir nepatenkintų klientų.
Taigi valdant sandėlius, kuriuose yra ne vienos o kelių įmonių produktai, ir siekiant, kad procesai vyktų, kuo sklandžiau, reikia pasirinkti maksimaliai tam tinkamą valdymo sistemą. Jos pagalba ne tik automatizuosite dalį darbų, bet ir leisite savo klientams pasitikėti jūsų kompetencija.