10 patarimų, kaip pagerinti erekciją

Seksas daugeliui žmonių yra svarbi gyvenimo dalis, kuri suteikia galimybę atsipalaiduoti po dienos darbų, pamiršti vargus, geriau jaustis. Džiugu, kad šiais laikais nereikia laikytis tabu ir mylėtis galima tada, kai norite, taip, kaip Jums patinka ir su tuo, kas Jus labiausiai traukia. Galimybės – plačios. Problema tik ta, kad kartais tik noro – nepakanka.

Išties, erekcijos problemos yra gana dažnos. Liūdna, tačiau XXI amžiaus visuomenėje – itin. Tai lemia keli veiksniai. Trumpai juos aptarsime ir tuo pačiu pateiksime būdus, kurie yra skirti erekcijai gerinti.

  1. Specialūs vitaminai.

Erekcijai gerinti galima rinktis specialius vitaminus, kuriuose yra unikalūs deriniai, kurie suteikia vyrui kur kas daugiau ištvermės ir tuo pačiu padidina tikimybė, kad kai reikia – erekcija bus. Tokie vitaminai yra siūlomi ne tik pardavimų vadybininkų, tačiau ir medikų. Svarbiausia yra atsiminti, kad tai nėra vaistas. Tai yra vitaminas. Taigi, jų vartojimas neturi jokio neigiamo poveikio, o nauda dažniausiai juntama jau po savaitės naudojimo.

  1. Daugiau judėjimo.

Liūdna, tačiau šiais laikais žmonės tiek mažai juda, kad tai net gali sukelti rimtas sveikatos problemas. Ir tokias, kurios yra susijusius su Jūsų lytiniu aktyvumu. Taigi, nereikia kasdien aktyviai sportuoti, kad lytinis gyvenimas būtų geresnis. Tačiau bet koks judėjimas yra labai gerai. Galiausiai, atsiminkite, kad seksas – taip pat geras sportas.

  1. Daugiau atsipalaidavimo.

Tyrimai rodo, kad jauni vyrai dažniausiai dėl erekcijos sutrikimų kenčia dėl to, kad yra labai susikaustę. Natūralu, kad šiais laikais žmonės ant savo pečių neša didelę naštą, daug darbų, kurie gali trukdyti atsipalaiduoti. Siūlome skirti sau dėmesio, daugiau ilsėtis. Visa tai – galimybė ne tik džiaugtis puikia erekcija, tačiau taip pat ir būti laimingesniu apskritai. Nepamirškite, kad psichinė žmogaus sveikata – ne ką mažiau nei fizinė.

  1. Meskite žalingus įpročius.

Taip, erekcijai gerinti tikrai reikia sveiko gyvenimo tempo. Nebūtini kardinaliai, tačiau tiek rūkymas, tiek alkoholis – tikrai prisideda prie to, kad žmogus kur kas blogiau jaučiasi. Tiek fiziškai, tiek psichologiškai, o kai atsiranda ir erekcijos sutrikimai – gyventi yra dar sunkiau. Taigi, verta atsisakyti žalingų įpročių, kurie Jums gali trukdyti mėgautis vienu maloniausiu dalyku gyvenime, tai yra, seksu.

  1. Pagalba maistu.

Nors nėra atlikta labai daug tyrimų, kurie padeda išanalizuoti tam tikro maisto gaminio poveikio vyro erekcijai, tačiau dažniausiai patys vyrai pasakoja, kaip vienas arba kitas produktas padėjo susitvarkyti su esamomis lytinėmis problemomis.

Dažniausiai siūloma vartoti šiuos gaminius ir produktus, kurie turėtų padėti pagerinti erekciją:

  • avokadai;
  • kakava ;
  • lašiša ;
  • austrės ;
  • daržovės, ypač petražolių šaknys ir salierai ;
  • vaisiai, ypač bananai ir ananasai ;
  • viso grūdo produktai ;
  • prieskoniai ;
  • spraginti kukurūzai.

Dažniausiai labiausiai siulomi tie, kurie aktyvina kraujotaką arba teigiamai veikia vyro hormonus.

  1. Pokalbiai su partneriu.

Svarbiausia taisyklė yra kalbėtis su tuo žmogumi, kuris yra Jūsų lytinis partneris. Reikia supratingo žmogaus, kuris padėtų kartu Jums spręsti esamą sveikatos problemą, o ne kelti dar daugiau baimių, kurios dažniausiai neatsiejamo ir nuo kur kas didesnio nepasitikėjimo savimi. Žinoma, tokie pokalbiai pačioje pradžioje gali būti gana nemalonūs. Tačiau kai gyvenimo partneris yra mylimas žmogus – tai Jums tikrai neturėtų kelti didelio diskomforto.

  1. Mažiau masturbacijos.

Vienas gydymo metodų taip pat gali būti susijęs ir su mažinamu masturbacijos kiekiu. Išties, yra atliktas ne vienas tyrimas, kurio metu paaiškėjo, kad labai dažna masturbacija gali sutrikdyti mylėtis su kitu žmogumi. Paprasčiausiai masturbacija reikalauja kur kas mažiau pastangų, tad natūralu, kad dažniausiai prisiruošti seksui – per sunku. Natūraliai į tai reaguoja ir kūnas.

  1. Išbandykite ką nors naujo.

Žinoma, reikia kur kas drąsiau žiūrėti į naujoves, kurios gali atverti kelius į dar neatrastą seksą. Svarbiausia, pasikartosime, kad greta Jūsų būtų žmogus, kuriuo Jūs pasitikite. Tokiu atveju bet kokios naujovės lovoje kels tikrai tik pačias geriausias emocijas ir tuo pačiu gali padėti nugalėti mažas problemas, kurios įveikiamos visada, tik reikia ieškoti metodų ir dažniausiai derinti kompleksinį gydymą.

  1. Koks Jūsų KMI?

Erekcijos sutrikimai dažniausiai kankina tuos vyrus, kurių KMI yra per didelis. Taip, didelis svoris tikrai turi daug neigiamos įtakos. Svarbiausia yra susitvarkyti savo kasdienybės režimą ir tokios problemos kaip erekcijos sutrikimai – Jums nebus baisūs. Žinoma, paraleliai reikia bandyti gyventi sveikiau ir dėl savęs paties.

  1. Geras miegas.

Galiausiai, prie erekcijos gerinimo ir sveiko gyvenimo apskritai – taip pat reikia užtikrinti, kad per parą miegate reikalingą valandų skaičių. Tik tokiu atveju pavyks gerai jaustis ir tuo pačiu nebijoti, kad erekcijos sutrikimai gali būti Jūsų gyvenimo dalis. Galiausiai, kuo mažiau apie tai galvojate – tuo mažesnė tikimybė, kad Jums taip nutiks.

Patarimai iš https://prezervatyvai.com

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Susiję straipsniai:

Skyrybų metu aktualūs klausimai: ką naudinga žinoti

Santuokos nutraukimas visais atžvilgiais yra sudėtingas, varginantis ir daug psichologinių jėgų reikalaujantis procesas, o ką jau kalbėti apie tai, kai kreditai skolos skyrybų metu tampa papildoma našta. Todėl jei jūs taip pat nusprendėte nutraukti savo santuoką ir šiuo metu svarstote, kaip galėtumėte užtikrinti, jog santuokos nutraukimas būtų bent šiek tiek sklandesnis procesas, vertėtų atsižvelgti į […]

Psichologas ar psichoterapeutas: ką pasirinkti ir kuo jie skiriasi?

Su psichine sveikata dirba visa eilė specialistų. Priklausomai nuo konkrečios problemos, jums padėti gali psichologas, psichoterapeutas, psichiatras ar neurologas. Pastarieji du specialistai psichines problemas sprendžia vaistais ar kitomis nepsichologinėmis intervencijomis, kai tuo tarpu psichologas ir psichoterapeutas naudoja kitas priemones, kurių pagrindą sudaro dialogas arba tiksliau, pokalbio terapija. Į psichologą ar psichoterapeutą dažniausiai yra kreipiamasi, kai […]