Tarp 3 kitą savaitę vykstančios konferencijos „What’s Next?“ perlų – Juozas Statkevičius

Kitą savaitę vykstanti „What’s Next?“ kūrybos konferencija pristato dar 3 pranešėjus, kurių pasiekimai, ilgas kūrybos kelias ir įvairialypiškumas įkvėps siekti užsibrėžtų tikslų ir tobulėti kasdien.

Prie konferencijos pranešėjų prisijungia Lietuvoje tarp kūrybininkų labai pamėgtos platformos Behance atstovas iškalbingasis Kennethas Shinabery, taip pat vienos žymiausių pasaulio reklamos agentūrų Saatchi & Saatchi Europe kūrybos instruktorius Jonathanas Howardas.

Trečiasis pranešėjas, kuris papildo daugiau nei 30 jau paskelbtų dalyvių sąrašą, yra aukštosios mados kūrėjas, kostiumų dailininkas, gyvenime ir savo socialiniuose tinkluose daugybę sekėjų turintis – Juozas Statkevičius.

Sėkmė lydi tokius, kaip Jonathanas Howardas

Reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“ pristato įvairialypį ir įkvėpiantį savo srities profesionalą Jonathaną Howardą.

Jonathanas lavino savo kūrybiškumą vienose žymiausių pasaulio reklamos agentūrų („Saatchi & Saatchi“ ir „BBDO“), daugybę metų dirbo su improvizacija, komedijos žanru, ruošė aktorius ir rašytojus scenai bei ekranui.

„What’s Next?“
„What’s Next?“ (organizatorių nuotr.)

Šiuo metu jis yra reklamos guru, inovacijų ir startuolių konsultantas bei investuotojas, „Saatchi & Saatchi Europe“ tinklo kūrybos instruktorius. Taip pat jis dėsto „The Atomic Garden Vilnius“.

„Savo kūrybiniame kelyje esu dirbęs net tik su į kūryba orientuotais žmonėmis, bet ir jaunaisiais nusikaltėliais ir buvusiais kaliniais – taigi, manau, prijaučiu maištingiems kūrybiškų žmonių protams“, – sakė J. Howard.

Socialiniai tinklai išpopuliarina, bet ir žudo

Kita ne mažiau kūrybiška ir visapusiška asmenybė yra Kennethas Shinabery iš Niujorko, šiuo metu gyvenantis Berlyne. Jį „What’s Next?“ organizatoriai surado kaip vienos didžiausių kūrybos platformų „Behance“ atstovą, tačiau, pasirodo, šis žmogus yra daug daugiau: kūrybos vadovas, grafinis dizaineris ir socialinių medijų vystytojas.

Jis kalbės apie kūrybą ir socialinius tinklus. „Socialiniai tinklai gali žmogų iškelti, nustumti arba išvis nokautuoti. Jei žaidimą žaidi teisingai – laimėsi“, – kalbėjo K. Shinabury ir taip atskleidžia, kuria linkme kryps jo pranešimas.

Jis ne tik bendradarbiauja su „Behance“, pasauline kompanija „Adobe“, kuruoja „Wacom“ galeriją internete, bet ir spėja pats kurti meną.

What’s Next?“ kūrybos konferencijos otkutiuras

Viena didžiausių ir netikėčiausių „What’s Next?“ žvaigždžių yra Juozas Statkevičius. Jis, beje, taps ir vienos „What’s Next?“ tradicijos pradininku.

Juozas Statkevičius neskaitys įprasto pranešimo. Tai bus viešas interviu su kūrėju apie kūrybą, jos užkulisius, sunkumus ir šuolius. Viešo interviu forma bus atskleista spalvinga Juozo Statkevičiaus asmenybė ir kur link juda mados industrija.

„Didžiulė garbė, kad toks žmogus, kuris puikiai derina kūrybiškumą, kokybę ir verslą, dalyvaus mūsų konferencijoje“, – pasakojo „What’s Next?“ bendraorganiztorė Živilė Diavara.

Konferencija – jau kitą savaitę

Konferencijos metu, lapkričio 6-7 dienomis menų fabriko „Loftas“ teritorijoje, mažesnėje salėje savo sėkmės istorijas pasakos pasaulį nustebinę lietuvių projektai, o vienoje iš erdvių įsikurs dizaino ir inovacijų ekspozicija. Taip pat gretimoje erdvėje vyks nemokama, visiems atvira, dizaino mugė „Uptown Market“.

Primename, jog tarp pirmųjų paskelbtų „What’s Next?“ pranešėjų yra futuristė iš Islandijos Hlin Helga, virtuvės šefas Deivydas Praspaliauskas, buvęs geltonas teletabis Nikky Smedley, filosofas Kristupas Sabolius, robotų kūrėjas Kristijonas Vasiliauskas, paslaugų dizaino ekspertas Reima Ronnholm, rašytoja Jasmina Kallay ir daugelis kitų.

„What’s Next?“ konferencijos bilietai svetainėje www.bilietupasaulis.lt

Susiję straipsniai:

Prabangus restoranas Vilniaus senamiestyje

Kiekviename didmiestyje galime nesunkiai rasti dešimtis skirtingų restoranų. Vilniuje restoranai išsiskiria savo autentiškumu, aukštu lygiu ir unikalia verslo idėja. Tačiau tai nereiškia, kad kiekvienas iš jų yra vertas jūsų laiko ir pinigų. Jei norite lankytis tokiose vietose kaip prabangūs restoranai, turite žinoti keletą aspektų, kurie padės objektyviai įvertinti jų kokybę ir lygį. Kaip atskirti, kuris […]

Kaip pasirinkti moteriškus maudymosi kostiumėlius

Išsirinkti tobulą maudymosi kostiumėlį gali būti įdomi, bet kartais sudėtinga užduotis. Kadangi yra tiek daug stilių, spalvų ir modelių, būtina atsižvelgti į keletą veiksnių, kad rastumėte geriausią maudymosi kostiumėlį, kuris puošia jūsų figūros tipą ir atitinka jūsų poreikius. Štai keletas patarimų, kaip išsirinkti tinkamą moterišką maudymosi kostiumėlį: