Los Andželo parodoje debiutavusi „Mazda3“ įkūnija dizaino kalbos evoliuciją

Mazda 3Tie, kas prieš metus aikčiojo Tokijo automobilių salone išvydę „Mazda Kai“ koncepcinį modelį, šių metų Los Andželo automobilių parodoje galės padaryti tą patį, o jau nuo kitų metų balandžio ir įsigyti aikčiojimo objektą. Šiandien pasaulio kino sostinėje debiutavusi visiškai nauja „Mazda3“ ir yra masinei gamybai pritaikyta „Kai“.

 

Tai pirmasis koncerno modelis, įkūnijantis tolesnę „kodo“ dizaino kalbos evoliuciją. Išgrynintame, subtiliame kėbule svarbi ne tik linijų harmonija – šviesotamsos ir atspindžių žaidimas yra toks pat reikšmingas bendram įspūdžiui, kaip ir nauji žibintų blokai, sudėtingos formos priekinės radiatoriaus grotelės ar šoninių langų linija. Be to, gerokai skirsis modifikacijos su hečbeko ir sedano tipo kėbulu. Pirmajame dominuoja dinamika, antrajame – elegancija.

„Mazda3“ bus gaminama naudojant naują „SKYACTIVE-Vehicle Architecture“ platformą, kurią kuriant atsižvelgta į svarbiausią SKYACTIVE filosofijos principą – automobilis turi būti patogus, tarsi vairuotojo kūno tęsinys. Kompaktiškame kūne bus diegiami visi trys SKYACTIVE šeimos varikliai – 1,5 bei 2 litro darbinio tūrio benzininis G, 1,8 litro darbinio tūrio dyzelinis D ir pirmą kartą serijiniame automobilyje diegiamas naujasis benzininis X, kurio degimo kameroje degusis mišinys užsiliepsnoja nuo slėgio.

Pastarasis variklis yra „Mazda“ atsakymas tiems, kurie prognozuoja greitą vidaus degimo jėgainių mirtį. Variklio degimo kameroje benzino ir oro mišinys suspaudžiamas tiek, kad užsiliepsnoja savaime, tarsi dyzeliniame variklyje, tačiau degimo efektyvumą reguliuoja ir uždegimo žvakė, tarsi įprastame benzininiame variklyje. Tokiu būdu variklis veikia efektyviau ir generuoja daugiau galios, tačiau sunaudoja mažiau degalų.

Kaip teigia kūrėjai, „Mazda3“ išsiskirs vairavimo kokybe, balansu ir saugumo bei natūralumo pojūčiu. Visa tai bus juntama tiek pagreitėjant, tiek stabdant, tiek posūkiuose.

„Mazda“ į pasaulį nuo 2003 metų išleido jau tris „Mazda3“ kartas, o bendras parduotų šio modelio automobilių skaičius siekia 6 milijonus vienetų. Tai koncernui yra vienas kertinių modelių, todėl nenuostabu, kad naujos kartos „Mazda3“ gavo tiek daug naujovių.

„Naujoji „Mazda3“ yra naujos eros pradžia. Naujos kartos „Mazda“ automobiliai dar labiau sustiprins malonumą turėti būtent šį automobilį. Tokiu būdu stiprėja prekės ženklo ir vartotojų tarpusavio pasitikėjimas ir auginama „Mazda“ vertė“, – sakė „Mazda“ prezidentas Akira Marumoto.

Lietuvą naujoji „Mazda3“ turėtų pasiekti 2019 metų balandį. Versija su SKYACTIV-X varikliu – birželį.

Susiję straipsniai:

H7 lemputės: kas tai yra, kuo jos išsiskiria ir kaip išsirinkti tinkamiausias?

Automobilių apšvietimo technologijos per pastaruosius dešimtmečius gerokai patobulėjo, tačiau viena populiariausių ir iki šiol plačiai naudojamų sprendimų – tai H7 lemputės. Šio tipo lemputės yra itin dažnas pasirinkimas tiek trumpųjų, tiek ilgųjų šviesų funkcijai, taip pat kai kuriuose rūko žibintuose. Jas galima rasti įvairiuose automobilių modeliuose nuo paprastų miesto automobilių iki galingų visureigių. Tad kodėl […]

Kodėl naudotų automobilių supirkimas tampa vis populiaresnis Lietuvoje?

Lietuvoje automobilių parkas sensta – vidutinis automobilio amžius jau perkopė 15 metų. Daugelis jų vis dar rieda keliuose, bet nemenka dalis stovi kiemuose, sandėliuose ar net apleistuose sklypuose. Nors automobilis dažnam vis dar reiškia laisvę, nepriklausomybę ir komfortą, pasenusi transporto priemonė ilgainiui tampa ne tik neefektyvi, bet ir pavojinga. Įdomu tai, kad Europos Aplinkos agentūros […]