Los Andželo parodoje debiutavusi „Mazda3“ įkūnija dizaino kalbos evoliuciją

Mazda 3Tie, kas prieš metus aikčiojo Tokijo automobilių salone išvydę „Mazda Kai“ koncepcinį modelį, šių metų Los Andželo automobilių parodoje galės padaryti tą patį, o jau nuo kitų metų balandžio ir įsigyti aikčiojimo objektą. Šiandien pasaulio kino sostinėje debiutavusi visiškai nauja „Mazda3“ ir yra masinei gamybai pritaikyta „Kai“.

 

Tai pirmasis koncerno modelis, įkūnijantis tolesnę „kodo“ dizaino kalbos evoliuciją. Išgrynintame, subtiliame kėbule svarbi ne tik linijų harmonija – šviesotamsos ir atspindžių žaidimas yra toks pat reikšmingas bendram įspūdžiui, kaip ir nauji žibintų blokai, sudėtingos formos priekinės radiatoriaus grotelės ar šoninių langų linija. Be to, gerokai skirsis modifikacijos su hečbeko ir sedano tipo kėbulu. Pirmajame dominuoja dinamika, antrajame – elegancija.

„Mazda3“ bus gaminama naudojant naują „SKYACTIVE-Vehicle Architecture“ platformą, kurią kuriant atsižvelgta į svarbiausią SKYACTIVE filosofijos principą – automobilis turi būti patogus, tarsi vairuotojo kūno tęsinys. Kompaktiškame kūne bus diegiami visi trys SKYACTIVE šeimos varikliai – 1,5 bei 2 litro darbinio tūrio benzininis G, 1,8 litro darbinio tūrio dyzelinis D ir pirmą kartą serijiniame automobilyje diegiamas naujasis benzininis X, kurio degimo kameroje degusis mišinys užsiliepsnoja nuo slėgio.

Pastarasis variklis yra „Mazda“ atsakymas tiems, kurie prognozuoja greitą vidaus degimo jėgainių mirtį. Variklio degimo kameroje benzino ir oro mišinys suspaudžiamas tiek, kad užsiliepsnoja savaime, tarsi dyzeliniame variklyje, tačiau degimo efektyvumą reguliuoja ir uždegimo žvakė, tarsi įprastame benzininiame variklyje. Tokiu būdu variklis veikia efektyviau ir generuoja daugiau galios, tačiau sunaudoja mažiau degalų.

Kaip teigia kūrėjai, „Mazda3“ išsiskirs vairavimo kokybe, balansu ir saugumo bei natūralumo pojūčiu. Visa tai bus juntama tiek pagreitėjant, tiek stabdant, tiek posūkiuose.

„Mazda“ į pasaulį nuo 2003 metų išleido jau tris „Mazda3“ kartas, o bendras parduotų šio modelio automobilių skaičius siekia 6 milijonus vienetų. Tai koncernui yra vienas kertinių modelių, todėl nenuostabu, kad naujos kartos „Mazda3“ gavo tiek daug naujovių.

„Naujoji „Mazda3“ yra naujos eros pradžia. Naujos kartos „Mazda“ automobiliai dar labiau sustiprins malonumą turėti būtent šį automobilį. Tokiu būdu stiprėja prekės ženklo ir vartotojų tarpusavio pasitikėjimas ir auginama „Mazda“ vertė“, – sakė „Mazda“ prezidentas Akira Marumoto.

Lietuvą naujoji „Mazda3“ turėtų pasiekti 2019 metų balandį. Versija su SKYACTIV-X varikliu – birželį.

Susiję straipsniai:

Automobilio veiklos nuoma: lankstus ir patogus sprendimas verslui ir privatiems asmenims

Automobilių nuoma gali būti puikus sprendimas privatiems asmenims, kuriems reikalingas automobilis asmeniniam naudojimui. Automobilio nuoma turi daug privalumų, įskaitant  lankstumą: išsinuomoję automobilį asmenys gali naudotis transporto priemone be ilgalaikio įsipareigojimo pirkti ar išsinuomoti automobilį. Tai ypač naudinga tiems, kuriems automobilio gali prireikti tik retkarčiais arba trumpam laikui. Ekonomiška: automobilio nuoma gali būti ekonomiškesnė išeitis nei […]

Kai krovinių pervežimas tampa būtinas

Krovinių pervežimas Kaune vaidina svarbų vaidmenį įvairiose pramonės šakose, užtikrindamas patikimą ir veiksmingą prekių gabenimą iš vienos vietos į kitą. Yra specifinių situacijų, kai krovinių pervežimo paslaugos tampa būtinos ir siūlo įvairius poreikius atitinkančius sprendimus. ·         Verslo perkėlimas: Kai verslas persikelia į naujas patalpas arba plečia savo veiklą, efektyvus krovinių gabenimas tampa labai svarbus. Norint […]