Wednesday , December 13 2017
Pagrindinis / Sportas / Maistas sportui: papildai, kuriuos būtina vartoti

Maistas sportui: papildai, kuriuos būtina vartoti

maistas sportuiŠiais laikais sportas yra ne tik būdas gyventi sveikai ir laimingai, tačiau tam tikra mada, kurią perima vis daugiau žmonių. Visgi, ši mada yra labai naudinga žmogaus kūnui, tad dažnai pradėjus sportui žmonės labai aktyviai, pradeda ieškoti būdų, kaip efektyviau užsiauginti raumenis, pagražinti kūną, sukurti dailesnes linijas. Maistas sportui – pirmas, tačiau labai didelis žingsnis link kur kas gražesnio link sveikesnio kūno.

Maistas sportui yra labai įvairus, tad nusprendus pradėti gerti ir taip praturtinti savo organizmą reikia nuspręsti, kokių Jums reikia. Kadangi šiuo metu papildų pasirinkimas yra labai platus – būtinai susipažinkite su galimybėmis.

Šis maistas sportui reikalingas ne tik aktyviai sportuojantiems, tačiau ir visiems, kurie nori būti sveiki ir laimingi.

  1. Vitaminas b12 yra vienas labiausiai rekomenduojamų, tačiau vis dar labai dažnai pamirštamų vitaminų, kuris reikalingas ne tik sportininkams, tačiau visiems, kurie nori būti sveiki. Šis vitaminas sunkiai gaunamas su maistu, tad būtina vartoti papildus. Jis skirtas raumenų auginimui, taip pat padeda aktyviau sportuoti, kadangi žmogus paprasčiausiai turi kur kas daugiau jėgų.

  2. Toliau judame link to, kad biotinas yra būtina medžiaga kultūristams ir visiems tiems, kurie nori turėti gražų kūną. Jo taip pat galima rasti kiaušiniuose, tačiau siekiant efektyvumo reikėtų suvalgyti labai didelius kiekius kiaušinių. Kur kas paprasčiau išgerti tabletę, kuri leistu Jūsų kūnui pasiekti geresnių rezultatų.

  3. Vitaminas a dažniausiai priskiriamas prie tų papildų, kurie reikalingi geresniam regėjimui. Visgi, tai vitaminas reikalingas ir sportininkams. Kadangi jis dalyvauja baltymų sintezėje – padeda greičiau užsiauginti raumenis, susikurti tokį kūną apie kokį svajojate.

  4. Vitaminas d reikalingas visiems lietuviams, kadangi mūsų šalyje yra gana mažai saulės, tad jos trūkumą reikia padengti papildais. Galima gerti tabletėmis arba galima gerti skysčiu. Svarbiausia, kad vitaminas d turi būti vartojamas reguliariai, kadangi tik taip pavyks pasiekti efektyvių rezultatų.

  5. Visi b grupės vitaminai yra labai naudingi žmogaus organizmui. Bene pats naudingiausias yra b1 vitaminas, kuris yra randamas maiste. Tačiau vėlgi, norint gauti reikalingą kiekį reikia suvalgyti labai daug konkrečių maisto produktų, tad kur kas paprasčiau išgerti vieną tabletę. Vitaminas b1 reikalingas tiems, kurie nori fiziškai ilgai atlikti įvairiausius pratimus, turėti kuo daugiau ištvermės. Ši medžiaga taip pat dalyvauja norint pernešti deguonį į kraują, o tai būtina kiekvienam sėkmingam ir sveikam organizmui.

  6. Auginant masę reikia kuo daugiau baltymų. Kuo jų daugiau – tuo pavyks labiau artėti savo svajonių kūno. Vėlgi, kasdien su maistu mes gauname daug baltymų iš maisto. Deja, siekiant užsiauginti masę, tokio kiekio nepakanka.

Maistas sportui padeda susikurti tokį kūną apie kokį svajojote. Taip pat tai padeda organizmui apsirūpinti visomis reikalingomis medžiagomis, o nuo to kūnas turi daugiau energijos, atrodo puikiai, žmogus jaučiasi labai gerai. Svarbiausia yra nuspręsti, kurie vitaminai Jums yra reikalingi kurie padės pasiekti savo tikslus. O tai padaryti bus paprasčiau pasitarus su sportininkais, pardavėjais, kurie gali patarti, kas Jums tinka ir ko reikia.

Taip pat skaitykite

Augusto Četkausko nuotr.

Vilniaus sporto festivalio aktyviojoje programoje – galiūnai, gatvės gimnastai ir nuolatinės atviros treniruotės

Iki Vilniaus sporto festivalio starto lieka vos keturios dienos, tad siūlome pažvelgti į šventės aktyviąją ...