Žieminės padangos: rinktis su dygliais ar be?

Žieminės padangos gali būti tiek dygliuotos, tiek be dygliukų. Todėl nepatyrusiems vairuotojams gali būti kiek sudėtinga išsirinkti. Nors keliuose dažniau galima pamatyti padangas be dygliukų, tenka pripažinti, kad Lietuvoje vis dar perkamos ir dygliuotos padangos. Jeigu norite pasirinkti teisingai, iš pradžių apžvelkite padangų privalumus ir trūkumus.

Dygliuotų padangų pranašumai

Dygliuotos padangos tinka keliams, kurie nėra sutvarkyti. Pavyzdžiui, jeigu neretai tenka važiuoti ne sutvarkytais miesto keliais, o žvyrkeliais, tuomet dygliuotos padangos bus tinkamas pasirinkimas.

Nedygliuotų padangų pranašumai

Nedygliuotų padangų pranašumas prieš dygliuotas padangas yra tas, jog jos puikiai tinka tiek sutvarkytiems keliams, tiek žvyrkeliams. Be to, nedygliuotas padangas galima naudoti visose šalyse, todėl jos bus idealus pasirinkimas tiems, kurie mėgsta keliauti.

Dygliuotų padangų trūkumai

Pagrindinis dygliuotų padangų trūkumas – nesaugumas. Deja, bet kai kurie teigia, kad dygliuotos padangos nėra saugios miesto keliams, todėl derėtų jas uždrausti. Kokia vairuotojų nuomonė apie tai? Dalis šalių jau uždraudė dygliuotas padangas, todėl galima teigti, kad daugelis sutinka su tokia nuomone. Šiuo metu dygliuotos padangos dar nėra uždraustos Lietuvoje, tačiau apie tai diskutuojama jau daug metų. Na, o tai reiškia tik vieną. Kada nors dygliuotos padangos greičiausiai bus uždraustos ir mūsų šalyje. Na, o tuomet tiems, kurie turi dygliuotas padangas, teks jas tiesiog išmesti. Turbūt tai viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl nereikėtų pirkti dygliuotų padangų. Na, ir dar tai, jog dygliuotos padangos jau uždraustos daugelyje šalių. Tai reiškia, jog norėdami keliauti į užsienį su savo transporto priemone žiemos metu turėsite keisti padangas.

Nedygliuotų padangų trūkumai

Kol kas nedygliuotos padangos neturi jokių trūkumų. Reikia pripažinti, jog jos idealus pasirinkimas žiemai. Ką jau kalbėti apie tai, jog nedygliuotos padangos nėra draudžiamos vasaros metu. Na, tai nereiškia, jog reikia vasaros metu važiuoti žieminėmis padangomis. Toks sprendimas privestų prie greito padangų susidėvėjimo. Tačiau pripažinkime, kad nei vienas nenori skubėti keisti padangų. Nedygliuotų padangų keisti nereikia skubėti, galima palaukti iki tol, kol orai atšils.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Susiję straipsniai:

Ar automobiliui tiks bet kokie ratlankiai?

Tikrai ne, nors tam tikros modifikacijos įmanomos, pavyzdžiui diametras. Tačiau visi kiti aspektai turėtų būti tokie, kokius nurodo automobilio gamintojas. Aišku, gera žinia ta, jog analogiškus ratlankius galima rasti praktiškai bet kokiam modeliui. Tačiau svarbu, jog sutaptų skylių skaičius, tarpai tarp jų, išnešimas bei jų plotis. Aišku, nuo to priklausys ir, kokios bus, pavyzdžiui, vasarinės […]

Kuo skiriasi pusiau profesionalūs ir profesionalūs alkotesteriai?

Alkotesteris – prietaisas, rodantis,  kiek organizme yra etanolio. Vairuotojas naudoja jį savikontrolei. Įmonėse alkotesteriai vairuotojams tikrinami prieš kelionę. Jais dirba ir kelių policijos pareigūnai. Norint išsirinkti alkotesterį, pakanka nuspręsti tik kam jis reikalingas – savitikrai, pavaldžių vairuotojų kontrolei, ar kelių eismo taisyklių pažeidėjams nustatyti.  Alkotesterio pasirinkimą reikėtų pradėti nuo klasės. Tai turi įtakos ne tik […]