„What’s Next?“ pristato vieną iš headlainerių ir programą reklamos pasaulio atstovams

Lygiai už savaitės, lapkričio 4-5 dienomis, menų fabrike „Loftas“, prasidės kūrybingumo ir ateities tendencijų konferencija „What’s Next?“, kurios vienu iš laukiamiausių pranešėjų tapo kūrybą su inovacijomis jungiantis daugybę apdovanojimų pelnęs biohakeris Teemu Arina.

Kūrybinės konferencijos laukiamiausias biohakeris. Kodėl?

Biohakeriai – šių dienų kūrėjai be limitų, o Teemu dar yra ir viena įdomiausių asmenybių Suomijoje šiandien. Jis yra futuristas ir vizionierius, kurio atmintis pripažinta kaip viena geriausių pasaulyje.

Helsinkyje reziduojantis T. Arina daug laiko gimtinėje nepraleidžia. Po įvairius Europos miestus jis keliauja kone kiekvieną mėnesį. „Per metus pristatau virš šimto pranešimų“, – tikina vieną jų ir Vilniuje pristatysiantis suomis.

Adomas Bulavas
Adomas Bulavas

Biohakerystė – tai veikla biologinėse sistemose, hakerystės kompiuterinėse sistemose analogas. Ji apima platų spektrą veiklų, pradedant savadarbių kūno galimybes praplečiančių įtaisų kūrimo ir implantavimo iki namuose atliekamo genų sekvenavimo.

Biohakerystė formuojasi kaip plintantis neinstitucinis mokslo ir technologijų vystymas. Daug biohakerių ir biohakerystės aktyvistų siejami su biopanko judėjimu bei transhumanizmu.

Teemu „nuhakinęs“ savo ligas apie šią itin populiarėjančią ir daug kūrybiškumo reikalaujančią veiklą papasakos plačiau jau lapkričio 5 d., t.y. antrąją konferencijos dieną.

Šiemet dar daugiau reklamos pasaulio, rinkodaros ir medijų menų temų

Reklamos, rinkodaros ir skirtingų medijų menų atstovai „What’s Next?“ yra pamėgę dėl kontaktų dalinimosi tradicijos ir pranešimų profesiškai aktualiomis temomis įtraukiant ateities tendencijas ir kūrybingumą versle.

Apie reklamos agentūros kaip roko grupės gyvenimą pasakos vienos kontraversiškiausių agenturų „Snask“ įkūrėjas Magnus Berg. Iš reklamos pasaulio konferencijoje taip pat savo pranešimus pristatys Ignas Kozlovas („FOLK“), Andrius Grigorjevas („Be&Do“), Tomas Nemura („The Chocolate“), Monika Žalaitė („Creativebrief“, Londonas), Darren Bowles („Moving Brands“, Londonas), Stefanija Jokštytė (Not Perfect | Y&R“), Aidas Puklevičius ir kt.

Strateginio brendingo (ženklodaros) kursą „The Atomic Garden Vilnius“ buriantys dizaino meistrai Tomas Groozdas ir Darius Kisielius konferencijoje iškels brendingo intrigą, spekuliuos ateities scenarijais ir įkvėps į šią sritį pažiūrėti dar kitaip: „Brendingas iš produktų ar paslaugų identifikavimo įrankio perauga į patirčių kūrimą“, – pasakoja kelis pastaruosius metus su užsienio agentūromis pradirbęs T. Groozdas.

LiMA pirmininkas Linas Šiautkulis konferencijoje tęs ateities temą rinkodaros srityje, „PM Screen“ vadovas Adomas Bulavas – apie pasaulį aukštyn kojomis verčiančias virtualios realybės, 3D mapping, hologramų ir pan. technologijas, Audrius Janulis iš „AdForm“ kvestionuos daiktų internetą ir jo absurdiškus momentus bei laukia dar daugiau kt. pranešimų…

Į kontaktų vakarėlius gali patekti visi

Jau kitą savaitę, lapkričio 4-5 dienomis, Vilniuje įvyks kūrybingumo ir ateities tendencijų konferencija „What’s Next?“, kurios abi dienas pabaigs du kontaktų renginiai (su vakariene), kuriuose dalyvaus konferencijos pranešėjai ir į kuriuos gali patekti visi įsigiję „full pass“ bilietus.

Susiję straipsniai:

Efektyvaus asmeninio biudžeto valdymas

Asmeninio biudžeto sudarymas ir tvarkymas yra esminis žingsnis siekiant finansinio stabilumo ir finansinių tikslų. Efektyvus biudžeto valdymas ne tik padeda išmintingai paskirstyti išteklius, bet ir suteikia galimybę drąsiai susidoroti su netikėtomis išlaidomis, įskaitant paskolas.

Sapnininkas: ką įdomu žinoti

Sapnai jau daugelį amžių audrina žmogaus vaizduotę. Kiekvieną naktį keliaudami po mįslingą sapnų pasaulį, sužinome daugybę įdomių faktų ir paslapčių, praturtinančių mūsų supratimą apie šį įdomų reiškinį miegant. Daugiau: Sapnininkas