Kodėl jūsų verslui verta pasinaudoti Google reklama

Vis daugiau ir daugiau verslų šiomis dienomis stengiasi pasinaudoti Google reklama ir PPC reklamos privalumais, siekiant pasiekti savo tikslinę auditoriją ir padidinti generuojamus pardavimus.

Žinoma, kiekvienam naujam verslui gali kilti vienas ir tas pats klausimas – „kokios skaitmeninės reklamos priemonės galėtų veikti efektyviausiai?“, tačiau būtina suprasti, kad kiekvienas verslas yra labai skirtingas, o taip pat skiriasi ir verslo savininkų lūkesčiai. Juk turbūt ne kartą esate susidūrę su situacijomis, kuomet tai, kas veikdavo jūsų tiesioginiams konkurentams, visiškai neveikdavo jūsų atveju (ir atvirkščiai). Dėl šios priežasties svarstydami apie tai, koks būtų atsakymas į minėtą svarbų klausimą, turėtumėte įvertinti savo tikruosius lūkesčius, numatytus tikslus, konkrečią rinką, joje vyraujančią konkurenciją ir numatytą reklamos biudžetą.

Tačiau nepaisant to, ką jūs būsite numatę, Google reklama niekuomet neturėtų būti pamiršta ar ignoruojama, kadangi šiandien tai yra viena iš pačių efektyviausių ir greičiausių skaitmeninės rinkodaros priemonių, gebančių per trumpiausią laiką pritraukti tikslinius vartotojus (potencialius klientus, besidominčius konkretaus verslo siūlomais sprendimais). Todėl formuojant savo verslui pritaikytą skaitmeninės rinkodaros strategiją, į ją būtina įtraukti ir Google reklamą, kuri turės reikšmingos įtakos jūsų prekės ženklo žinomumo didinimui, naujų lankytojų, tampančių klientais, pritraukimui, pardavimų didinimui ir efektyvesnei verslo plėtrai.

Google reklama ir esminiai privalumai

  • Google reklama rodoma vartotojams, kurie ieško to, ką jiems galite pasiūlyti. PPC reklama suteikia galimybę pasiekti visiškai tikslinę auditoriją. Google Ads (arba Google AdWords) sukuria „prieigą“ prie didžiulės auditorijos, kurią turi pati „Google“ paieškos sistema, kartu leidžiant besireklamuojančiam verslui savo reklamą nutaikyti tiesiogiai į tuos interneto vartotojus, kuriuos domina jūsų teikiamos paslaugos ar parduodamos prekės. Tai užtikrina galimybę savo reklamą rodyti tik „nišinei/tikslinei“ auditorijai, nusitaikant į konkrečius potencialius klientus.
  • Tikslinė reklamos priemonė. Skirtingai nei daugumos kitų skaitmeninės reklamos priemonių atveju, Google reklama suteikia galimybę reklamą rodyti atsižvelgiant į konkrečius vartotojų ieškomus raktažodžius ir raktines frazes. Pasirinkus tinkamus ir tikslinius raktažodžius, neretai galima labai efektyviai optimizuoti/paskirstyti reklamos biudžetą, pritraukiant gerokai daugiau vartotojų, kuriuos išskirtinai domina labai specifiniai sprendimai. Tai gerokai padidina konversijos rodiklius.
  • Galimybė tinkamu laiku pasiekti tinkamus žmones. Nepaisant to, kad Google Ads suteikia galimybę nusitaikyti į auditoriją, atsižvelgiant į konkrečius raktažodžius, kurių jie ieško, ši SEM reklamos priemonė siūlo kur kas daugiau. Jūs galite patys nustatyti, kada ir kam turi būti rodoma jūsų reklama, tokiu būdu užtikrindami, kad jūsų reklama bus matoma tinkamu metu ir ją matys tinkami žmonės.
  • Investicinės grąžos (ROI) įvertinimas. Google reklamos efektyvumą jūs galite labai lengvai įvertinti, todėl jei pasirenkate šią skaitmeninės rinkodaros priemonę, visuomet galite žinoti, kiek jums kainuoja kiekvienas klientas.
  • Prekės ženklo žinomumo didinimas. Google Ads pagalba verslas gali labai efektyviai didinti savo prekės ženklo žinomumą ir jo matomumą internetinėje erdvėje. Google AdWords pagalba galite būti pačiame internetinės paieškos sistemos viršuje, o tai reiškia, kad kiekvienas interneto vartotojas, kuris suformuos atitinkamą internetinę užklausą, akimirksniu pamatys būtent jus.
  • Iš karto matomi rezultatai. Skirtingai nei tinklalapio optimizacijos atveju, pasitelkiant Google reklamą, rezultatus jūs galite matyti čia ir dabar. Vos tik pradedate reklamuotis Google paieškoje, nepaisant to, kiek laiko veikiate rinkoje ir koks bebūtų jūsų verslo žinomumas, jūsų tikslinė auditorija akimirksniu gali jus matyti.
  • Mokate tik už atkeliavusius lankytojus. Google reklamos atveju jums nereikia mokėti vien už tai, kad jūsų skelbimas yra matomas vartotojams. Jūs mokate tik tuomet, jei vartotojas pasirenka jūsų skelbimą ant jo paspausdamas. Tai reiškia, kad mokate tik už atvestą lankytoją.
  • Galite reklamuotis vietinėje arba tarptautinėje rinkoje. Nepaisant to, kurioje pasaulio šalyje yra jūsų potencialus klientas, Google reklamos pagalba galite jį pasiekti. Todėl tai padeda gerokai efektyviau vystyti savo komercinę veiklą ne tik vietinėje rinkoje, tačiau ir tarptautiniu mastu.

Kai yra tiek daug Google reklamos privalumų, svarbu šiai skaitmeninės rinkodaros priemonei skirti pakankamą dėmesį. Tačiau taip pat svarbu, kad Google Ads administravimu rūpintųsi specialistai, t.y. profesionali ir patyrusi Google reklamos agentūra. Tokiu atveju galėsite būti tikri, kad jūsų reklamos biudžetas bus paskirstytas labai efektyviai, pasiekiant kuo didesnę investicinę grąžą.

Susiję straipsniai:

Efektyvus skolų išieškojimas: kaip užtikrinti verslo likvidumą

Finansiniai sunkumai ir neapmokėtos skolos gali tapti rimtu iššūkiu Lietuvos verslininkams. Net ir stabiliai veikiančios įmonės gali susidurti su situacija, kai klientai vėluoja ar net visiškai atsisako apmokėti sąskaitas. Tokie nesklandumai trikdo pinigų srautus, apsunkina sąskaitų ir įsipareigojimų vykdymą tiekėjams bei darbuotojams, o ilgainiui gali net lemti įmonės bankrotą. Todėl itin svarbu laiku identifikuoti problemas […]

Siuntų siuntimo paslaugos: kuo jos skiriasi ir ką rinktis?

Verslo pasaulyje siuntų siuntimas yra neatsiejama dalis. Tiek e. prekybos, tiek didmeninės prekybos įmonėms svarbu užtikrinti greitą, saugų ir ekonomiškai pagrįstą siuntų pristatymą klientams ar partneriams. Bet kaip pasirinkti tinkamą siuntimo paslaugą? Kuo skiriasi skirtingi siuntimo būdai ir kokia siuntimo kaina gali būti palankiausia jūsų verslui? Apžvelkime pagrindinius aspektus. Skirtingi siuntų siuntimo būdai Siųsti siuntą […]