Trumpa Fiat automobilių sėkmės istorija

FIAT (Fabbrica Italiana Automobili Torino) markės automobilių istorija prasidėjo prieš daugybę metų – industrializacijos, kuriame įmonė suvaidino reikšmingą vaidmenį, laikotarpiu. Nuo tada prekės ženklas FIAT tapo žinomas visame pasaulyje, o kai kurie modeliai virto automobilių pramonės klasika.

Kompanija FIAT buvo įsteigta 1899 metais Turino mieste, pirmoji gamykla atvėrė duris kitais metais, joje dirbo 150 darbininkų, kurie vienu metu gamino 24 automobilius. 1903 metais buvo panaikinti tarifai importiniam plienui, kas sudarė galimybę didinti gamybą: atsirado originalūs taksi automobiliai, sunkvežimiai, autobusai, pradėti gaminti varikliai lėktuvams ir laivams.

Pirmą kartą FIAT pasauliui tapo žinoma po to, kai 1911 metais jos originalus automobilio modelis S61 nugalėjo Grand Prix lenktynėse Prancūzijoje. Gana greitai Giovanni Agnelli, FIAT kompanijos vadovas, suprato, kad reikia judėti į priekį ir plėtoti pramonę, ir jau 1912 metais pradėjo serijinę FIAT markės automobilių gamybą. Jis vienas pirmųjų pradėjo kurti savo prekės ženklo išskirtinį stilių, kurį puoselėjo profesionalūs dailininkai stilistai. Jų darbo rezultatas – 1912 metais pagamintas Tipo Zero. Tam, kad FIAT modelis taptų išskirtinis, Agnelli įsakė pagaminti penkias įvairias radiatoriaus dekoracijas.

Fiat automobilių sėkmės istorija
www.auto.it nuotrauka.

Nuo pat pradžių FIAT pradėjo produkcijos gamybą ir pardavimus užsienyje, 1909 metais buvo atidaryta gamykla Jungtinėse Amerikos Valstijose. Pagrindinis FIAT vadovų tikslas buvo padaryti jų gamybos automobilius prieinamus visiems. Tai tapo įmanoma dėl iš esmės naujo industrinio gamybos organizavimo. Pirmasis pasaulinis karas sudarė sąlygas kompanijai tapti Italijos automobilių gamybos lydere, o 1920-ųjų pradžioje FIAT jau buvo didžiausias gamintojas šalyje. Antrojo pasaulinio karo metais didelė dalis FIAT gamybos buvo sunaikinta, o po karo įmonė buvo nacionalizuota. Po dešimtmečio maži „Seicentos” ir „Cinquecentos” pakeis visą Italiją, tapdami pirmaisiais automobiliais, prieinamais kiekvienam. Šie automobiliai pristatė Italiją visam pasauliui ir tapo ekonominio stebuklo simboliu.

1960-ųjų pradžioje kompanija vėl privatizuojama, šį kartą jos savininkais tapo Agnelli anūkai, atnešę į įmonę naujas valdymo ir gamybos tradicijas. Aštuntajame dešimtmetyje, kuomet visą pasaulį ištiko naftos krizė, FIAT padarė savo prioritetu produkcijos ir gamybos proceso tobulinimą, dėl to jiems pavyko pasiekti aukštą gamybos automatizacijos ir efektyvumo lygį. Kompanijai lemtingas tapo 1983 metais išleistas garsusis Fiat Uno.

Viena iš priežasčių, kodėl FIAT automobiliai iki šiol išlieka tokie populiarūs – šių automobilių remonto paprastumas. Jis neatims daug laiko ir pinigų. Geriausia, kad remontas būtų atliekamas sertifikuotame centre, kuriame meistrai gerai išmano konfigūracijos ypatumus ir nuosekliai laikosi gamintojo rekomendacijų. Be to, meistrai turi įspėti, kad geriausia yra naudoti originalias Fiat detales. Tačiau naujos gamintojo detalės turi pakankamai aukštą kainą, todėl atliekant remonto darbus svarbu, kad neoriginalios Fiat detalės atitiktų pagrindinius keliamus kokybės reikalavimus.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Susiję straipsniai:

Lubrikantai: kas tai, kada juos naudoti ir kaip išsirinkti?

Nemaža dalis porų lubrikantus laiko neatsiejama intymaus gyvenimo dalimi. Nors šie produktai plačiai paplitę, populiarūs ir dažnai naudojami, renkantis vis dar iškyla nemažai klausimų, į kuriuos ir atsakysime šiame tekste. Kas tai yra lubrikantas? Lubrikantas – tai priemonė, kurios pagrindinė funkcija yra drėkinti lytinių organų gleivinę, suteikti slidumo ir palengvinti įsiskverbimą. Šis produktas leidžia mėgautis […]

Nosies plastika: atsakymai į 5 dažnai užduodamus klausimus

Nosies plastika yra operacija, kurios metu plastinės chirurgijos gydytojai koreguoja netenkinančius estetinius aspektus ir sprendžia apsunkinto kvėpavimo problemas. Kadangi operacija atliekama veido srityje ir yra gana sudėtinga, natūralu, kad gydytojai sulaukia daugybės klausimų. Žemiau – atsakymai į 5 specialistams dažnai užduodamus klausimus. Kiek laiko trunka atsistatymas ir kiek laiko nešiojamas įtvaras? Pirmosios dienos yra sudėtingiausios. […]