Dažniausiai pasitaikančios ir brangiausios automobilio remonto problemos
Ne vienas automobilio savininkas, ranką pridėjęs prie širdies, gali patvirtinti, kad automobilių remontas, ypač tada, kai pro pirštus buvo pažiūrėta į keistus garsus arba reguliari automobilio priežiūra yra suvokiama, kaip privaloma techninės apžiūra, gali kainuoti visą mėnesio algą ar net dar daugiau. Taigi, apie tai kokios automobilių remonto problemos yra pačios brangiausios kalba autoservisai Vilniuje.
Vairo kolonėlės remontas
Važiuojat per duobes automobilyje atsiranda keistas garsas, vairas sukasi tai sunkiau, tai lengviau, o gal vairo stiprintuvo skystis „mėgsta padaryti magišką triuką, pavadinimu „Dingau“? Jei taip, pats laikas važiuoti į autoservisą, nes tai pirmieji vairo kolonėlės gedimo požymiai, kuriuos būtina šalinti.
Turbinos remontas
Jei iš automobilio turbinos pradeda sklisti keistas bildėjimas, padidėja kuro sąnaudos ar nespėjate pilti tepalų, nes variklis juo labai greitai suvalgo, greičiausiai sugedo turbina. Automobilio turbinos remontas vienas dažniausiai pasitaikančių ir brangiausiai kainuojančių, nes tenka šalinti visas galimas priežastis, kurios paskatino turbinos gedimą. Laiku nepastebėtas turbinos gedimas gali iššaukti ir kitus variklio sistemos gedimus.
Automatinės pavarų dėžės remontas
Vis daugiau vairuotojų renkasi automatinę pavarų dėžę, nes su ja patogiau manevruoti judriose miesto gatvėse, o ir automobilis sueikvoja mažiau kuro. Visgi, autoservisai Vilniuje pastebi, kad dažnas tokio automobilio savininkas nežino, kaip tinkamai prižiūrėti automatinę pavarų dėžę. Pasak specialistų, norint prailginti automobilio automatinės pavarų dėžės gyvavimo trukmę, vertėtų kuo rečiau naudoti „kick-down“ ir „N“ padėties rėžimą, net ir tuo atveju, jei tenka trumpam sustoti.
Automobilio diržų keitimas
Kai kuriems vairuotojams automobilio diržų keitimas neatrodo pirmo būtinumo darbas. Toks požiūris išties labai klaidingas ir neatsakingas. Nors automobilių diržų keitimas nėra pigus, tačiau privalomas, nes, laiku nepakeitus diržo, teks remontuoti variklį, nes nutrūkęs diržas gali sulaužyti ne tik svirteles, bet ir variklio paskirstymo veleną. Tad ne veltui sakoma, kad skūpus moka du kartus. Tad, įsigijus naują, bet padėvėtą automobilį, pirmiausia reiktų pakeisti diržus.
Variklio cilindro remontas
Kiekvienas vairuotojas bijo šios diagnozės, nes puikiai žino, kad toks automobilių remontas kaip reikiant papurtys kišenes ir kartais ekonomiškesnis pasirinkimas būna tiesiog įsigyti naują automobilį. Jei pradeda streikuoti variklio cilindrai, akivaizdžiai padidėja kuro ir tepalų sąnaudos, pradeda sklisti nemalonūs garsai ir nekreipiant į tai dėmesio, vieną rytą automobilis tiesiog gali nebeužsivesti.