Įprasta reklama internete ar SEO?

Jau daugelis žmonių, kurie nors kiek domisi interneto galimybėmis ir moderniosiomis technologijomis yra girdėję apie SEO. Šis efektyvus reklamos įrankis pagrinde skirtas tiems verslininkams, kurie nori pasiekti puikų ilgalaikį rezultatą. Tiesa, jog SEO reklama atsirado labai seniai – dar 1997 metais, kuomet paieškos sistemos „Google“ net nebuvo akiratyje. Tuomet SEO specialistai stengėsi pritaikyti savo tinklapius prie kitokių paieškos sistemų – AltaVista, Yahoo! ir MSN. Tuo metu paieškos sistemos neturėjo tokios didelės reikšmės, kokią jos turi šiandien, tad SEO nebuvo toks populiarus dalykas – kur kas svarbiau buvo savo tinklapį įdėti į reikalingą direktoriją, kad lankytojai galėtų pagal tam tikrą kategoriją atrasti svetainę ir lankytis joje dažniau tiesiog įsiminę adresą. Laikai keičiasi, ir internetas taip pat. Verta paminėti, kad ir interneto vartotojų gerokai padaugėjo nuo to laiko, o paieškos sistemomis šiuo metu naudojasi visi. Taigi, nieko keisto, kad SEO reklama tapo kertiniu akmeniu interneto marketingo pasaulyje.

Kuo tai skiriasi nuo įprastų reklamų portaluose?

Įprastomis reklamomis naudojantis, turbūt pastebėjote, kad jums reikia susimokėti už tam tikrą laiko terminą, kai jūsų reklama bus pasirinktame tinklapyje. Kai kuriais atvejais reikia mokėti už tam tikrą paspaudimų kiekį, kartais už peržiūrų kiekį – priklauso nuo konkretaus susitarimo. Kitaip tariant, įprastos reklamos internete visuomet turi griežtą terminą, jos nėra ilgalaikės.

Su SEO reklama yra viskas kitaip – tai reklama, kuri atneša jums ilgalaikę naudą. Visų pirma, jūsų tinklapis yra optimizuojamas pagal šiuolaikinius paieškos sistemos standartus. SEO specialistai – tai žmonės, kurie supranta, kaip paieškos sistema veikia, todėl gali jūsų tinklapį pritaikyti prie jos taip, kad paieškos robotai mėgtų jūsų tinklapį ir pakeltų aukštyn pagal reikalingus jums raktažodžius.

Seo reklama
notequeen.com nuotr.

Kadangi „Google“ yra pati populiariausia paieškos sistema, kuri pirmauja visame pasaulyje, tai nieko keisto, kad pati kompanija yra išleidusi keletą galingų įrankių, padedančių apsispręsti, kokių raktažodžių reikia jūsų tinklapiui ir taip pat palengvinančių situacijos stebėjimą. Yra programa pavadinimu „Google Keyword Tools“, kuri padės jums atsirinkti reikiamus raktažodžius, kurie atrodo perspektyviausi jūsų tinklapio atžvilgiu. Taip pat galite pasinaudoti „Google Analytics“, norėdami išsiaiškinti, kaip daugiau vartotojų pritraukti į savo svetainę ir ką daryti, kad į svetainę užsuktų būtent tie vartotojai, kurie yra potencialiai susidomėję jūsų siūlomomis prekėmis ir gali jas įsigyti.

Tačiau, yra keletas SEO principų, pagal kuriuos svetainė turi būti sutvarkyta, kad rezultatai būtų iš tiesų pastebimi. Pateiksime juos:

  • Svetainės turinys turi būti unikalus. Jokiu būdu negalima kopijuoti tekstų iš kitų svetainių. Net jeigu nieko naujo nepasakysite, vis tiek geriau perrašyti.
  • Svetainės turinys turi būti įdomus. Jūs turite pasirūpinti naudinga ir įdomia informacija, kurią teiksite savo klientams. Tikrai nereikia pilstyti iš tuščio į kiaurą, tačiau svetainė be tekstų daug nepasieks.
  • Informacijos išdėstymas turi būti labai patogus. Žmonės neturi laiko naršyti jūsų svetainėje ieškodami naudingos informacijos, viskas turi būti po ranka. Kitu atveju, lankytojas jūsų svetainėje ilgai neužsibus.

SEO specialistai padės jums įgyvendinti šiuos pagrindinius SEO principus.

Susiję straipsniai:

Efektyvaus asmeninio biudžeto valdymas

Asmeninio biudžeto sudarymas ir tvarkymas yra esminis žingsnis siekiant finansinio stabilumo ir finansinių tikslų. Efektyvus biudžeto valdymas ne tik padeda išmintingai paskirstyti išteklius, bet ir suteikia galimybę drąsiai susidoroti su netikėtomis išlaidomis, įskaitant paskolas.

Sapnininkas: ką įdomu žinoti

Sapnai jau daugelį amžių audrina žmogaus vaizduotę. Kiekvieną naktį keliaudami po mįslingą sapnų pasaulį, sužinome daugybę įdomių faktų ir paslapčių, praturtinančių mūsų supratimą apie šį įdomų reiškinį miegant. Daugiau: Sapnininkas