„BIOK laboratorija“ didino eksporto pardavimus

Didžiausia Lietuvoje kosmetikos gamybos bendrovė „BIOK laboratorija“ 2018-aisiais nuosekliai laikėsi eksporto auginimo planų ir pernai pardavimus užsienyje didino 37 procentais. Bendra įmonės apyvarta išliko nepakitusi kaip ir 2017-aisiais ir siekė 8,7 mln. Eur. Pernai įvykdžiusi strateginius pokyčius vietinėje rinkoje, šiemet bendrovė planuoja spartų augimą eksporto šalyse bei lyderystės Lietuvos rinkoje stiprinimą.

Iš užsienio rinkų sparčiausiai augo Beneliukso šalys, Čekija, Bulgarija, Lenkija ir Suomija. Eksportas šiuo metu sudaro 34% „BIOK laboratorijos“ pardavimų.

„Vis dar didžiausia bendrovės eksporto šalimi išlieka D. Britanija. Į antrąją vietą šoktelėjo Lenkija, kurioje pardavimai per 2018 m. augo net du kartus – pradėjome prekiauti mažmeninės prekybos centrų tinkluose „Tesco“ ir „E.Leclerc“, farmacijos tinkle „Super-pharm“, kosmetikos ir grožio produktais prekiaujančiame parduotuvių tinkle „Natura“. O trečioje vietoje jau rikiuojasi Beneliukso šalys, kuriose apyvarta pernai ūgtelėjo 14 kartų, lyginant su 2017 metais. Didžiausią dalį čia sudaro Olandija bei plati distribucija tokiuose tinkluose kaip gerai savijautai skirtais produktais prekiaujančiame „Holland & Barrett“, vaistinėse ir drogerijose „Etos“, „Da/Dio“ ir „Gezondheidswinkel“. Eksporto žvaigžde ir toliau išlieka burnos priežiūros priemonės „Ecodenta“, –  komentuoja Romualda Stragienė, „BIOK laboratorijos“ vadovė.

Nors pernai pristatyto prekės ženklo „Kilig“ produktai eksporto klientams pradėti siūlyti tik antrąjį metų pusmetį, jau yra pirmųjų užsakymų – produktų užsisakė Estija, Ispanija, Čekija, Slovakija, o Estijos mažmeninės prekybos tinklas „Selver“ spėjo atlikti ir pakartotinių užsakymų.

Rezultatams vietinėje rinkoje daugiausia įtakos turėjo kelios priežastys. „Pirmiausia, stebime privačių etikečių plėtros tendenciją, kuri turi įtakos visiems kosmetikos prekės ženklams. Taip pat pernai įmonėje turėjome du svarbius strateginius projektus. Pakeitėme pagrindinį distributorių Baltijos šalyse, o kol naujasis partneris sklandžiai perėmė sutartis bei procesus, tai turėjo įtakos kelių mėnesių pardavimams. Kitas reikšmingas sprendimas – atsisakę trijų prekės ženklų („Rasa“, „Aras“ ir „BIOK Dermatology“) bei juos keisdami naujuoju „Kilig“ iš naujo turime įsitvirtinti namų rinkoje. Keitimo laikotarpiu kai kuriose kategorijose turėjome ir tuščių parduotuvių lentynų, išeinančius produktus išpardavinėjome ženkliai mažesnėmis kainomis“, – komentuoja R. Stragienė.

2019-ųjų fokusas – pardavimai ir aplinkosauga

„Kalbėdami apie šiuos metus, toliau planuojame spartų augimą eksporto šalyse bei lyderystės vidaus rinkoje stiprinimą. Šių metų sausį jau atvyko naujas automatinis pilstymo į tūbas aparatas, kuris padvigubins mūsų dantų pastų ir kitų į tūbas pilstomų produktų gamybinius pajėgumus ir leis auginti ne tik savo pardavimus, bet ir plėtoti privačių etikečių kontraktinę gamybą. Taip pat artimiausiu metu laukiame naujosios gamyklos statybos leidimo ir planuojame pradėti statybas“, – optimistiškai 2019-ųjų planus pristato įmonės vadovė.

Pagrindiniai šių metų-ųjų „BIOK laboratorijos“ tikslai yra pardavimų didinimas, produktų inovacijos ir aplinkosauga. Pasak įmonės rinkodaros vadovės Ievos Čepononės, šių metų atsinaujinimo objektas yra 30 metų jubiliejų švenčianti „Margarita“, kuriai suplanuota daugiau nei 70 produktų naujienų ir atnaujinimų. Atnaujinamas „Margaritos“ dizainas tampa modernesnis, išryškinamas prekės ženklo baltiškumas ir ryšys su gamta, kur tradiciniai lietuviški ingredientai tampa aktualesni ir patrauklesni šiuolaikiniam vartotojui. Keičiant „Margaritos“ dizainą pasirinktos ir draugiškesnės aplinkai pakuotės, kadangi įmonė siekia sumažinti plastiko kiekius ir pakuočių poveikį aplinkai. Su didžiausius pardavimus skaičiuojančiomis „Margarita“ dušo želė ir šampūnų pakuotėmis pereita nuo HDPE plastiko prie skaidraus PET, kuris yra dažniausiai rūšiuojama ir lengviausiai perdirbama plastiko rūšis, taip pat daugiau nei perpus sumažintas kamštelis, atitinkamai ir sunaudojamo plastiko kiekis.

„BIOK laboratorija“ yra didžiausia Lietuvoje kosmetikos gamybos bendrovė, valdanti prekės ženklus „Kilig“,  „Margarita“ ir „Ecodenta“. Iš viso bendrovė gamina daugiau nei 250 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros bei burnos higienos priemonių.

 

Susiję straipsniai:

Iš kur atsirado dabartinis vizitinių kortelių formatas?

Kai susitinka du verslo žmonės, jie dažnai vienas kitam įteikia nedideles vizitines korteles. Ar kada nors susimąstėte, kodėl tos kortelės yra vienodo dydžio net tada, kai žmonės iš skirtingų šalių ir kultūrų? Juk kiekviernoje šalyje gali būtyi taikomi skirtingi standartai tokiems spaudiniams. Vizitinės kortelės, kaip asmeninės informacijos dalijimosi priemonė, egzistuoja jau šimtmečius, tačiau dabartinis formatas, […]

Didžiulė buhalterinių konsultacijų nauda verslui

Sparčiai besikeičiančiame verslo pasaulyje sudėtingas finansų valdymas dažnai gali atrodyti lyg neįveikiama užduotis. Sprendimai, kuriuos įmonės priima dėl savo finansų – nuo mokesčių reikalavimų laikymosi iki strateginio planavimo – gali turėti toli siekiančių pasekmių jų sėkmei ir tvarumui. Todėl nieko nelaukę panagrinėsime daugybę privalumų, kuriuos įmonės gali gauti pasinaudojusios profesionalia buhalterio konsultacija. Finansų valdymo esmė […]