Į Lietuvą atvykstantys hito „Nimfomanė“ rinkodaros specialistai: „Larsui von Trierui iškart patiko mūsų idėja“

Skandalingojo Danijos režisieriaus Larso von Triero 2013 metų kino filmo „Nimfomanė“ (Nymphomaniac) rinkodaros ekspertai Phillipas Einsteinas Lipski ir Maria Einstein Biilman, labiau žinomi kaip „The Kino pavasaris 2015Einstein Couple“, lankysis ir Lietuvoje. Šie specialistai skaitys pranešimą festivalio „Kino pavasaris“ metu, 2015 kovo 31 – balandžio 2 dienomis, vyksiančioje kino industrijos konferencijoje „Meeting Point – Vilnius“.

Ši, tiek darbe, tiek gyvenime „einšteinų“ porelė taip pat sukūrė reklamines kampanijas tokiems garsiems kino filmams, kaip: „Mergina su drakono tatuiruote“ (The Girl With The Dragon Tattoo), „Klounas“ (Clown – The Movie) ar „Karališkas romanas“ (The Royal Affair). Taigi, balandžio 1 dieną Vilniuje, remdamiesi savo ilgamete patirtimi, „The Einstein Couple“ pasidalins mintimis apie kuriamo filmo pozicionavimą, kūrybinę išleidimo strategiją, kampaniją ir tikslinės auditorijos apsibrėžimą bei jos pasiekimą. Kaip įžanga į laukiantį renginį – M. Einstein Biilman atsakymai į keletą klausimų.

Kuo ypatinga kino filmų rinkodara?

Tuo, kad patys filmai yra ypatingas produktas – auditorija trokšta apie juos žinoti. Tai – pramoga, o, tarkime, draudimo kompanija – ne. Tad kinas komunikacijai yra labai parankus. Žiūrovai atviti filmo rinkodarai ir į ją reaguoja. Tačiau, tuo pačiu metu, jie tikisi kokybės tiek iš filmo, tiek ir iš jo rinkodaros kampanijos.

Kas sunkiausia kuriant filmo tapatybę?

Daugiausia įgūdžių reikalauja pati strategija ir pozicionavimas. Čia padeda mūsų patirtis ir žinios, įgytos dirbant reklamos ir marketingo srityje. Ne kiekvienas gali sukurti rinkodaros strategiją, tik perskaitę scenarijų. Tačiau, kartu tai ir smagiausia darbo dalis, nes šis darbas tampa pagrindu.

Papasakokite, kaip atrodo Jūsų darbo diena.

Kiekviena diena – vis kitokia. Kartais turime susitikimus ar skaitome scenarijus, kartais – režisuojame fotosesiją, kuriame strategiją ir taip toliau. Bet būtent dėl įvairovės mes ir mylime savo darbą, mylime tai, ką darome.

Kaip gavote pasiūlymą dirbti su kino filmu „Nimfomanė“?

Pasiūlė prodiuserė Louise Vesth, su kuria kartu dirbome kurdami rinkodaros kampanijas filmams tokiems filmams kaip „Klounas“ ir „Karališkas romanas“. Žinoma, kad labai apsidžiaugėme. Grįžę namo, po susitikimo su filmo režisieriumi, sugalvojome idėją, kuri Larsui iškart patiko.

Nimfomanė

Žiniasklaida susidariusi įspūdį, kad su režisieriumi Larsu von Trieru labai sunku dirbti. Kaip sekėsi jums?

Lengvai. Kaip jau minėjau, jam nuo pat pradžių patiko tai, ką mes pasiūlėme, ir jis mumis besąlygiškai pasitikėjo bei visiškai nesikišo į mūsų atliekamą darbą. Didžiausias iššūkis buvo susikviesti visus filmo aktorius fotosesijai.

Kas parduoda filmą – rinkodaros kampanijos kontraversiškumas, paprastumas ar kas nors visiškai kita?

Filmą parduoda daugelio dalykų kombinacija: teisingas planavimas, įtikinamumas, sukūrimas to, su kuo auditorija lengvai gali susitapatinti, bei filme vaidinantys aktoriai.

Ar skiriasi žymaus režisieriaus ir kino naujoko juostos reklamavimas?

Žinoma, žymaus režisieriaus filmo rinkodarą kurti daug lengviau, nes jis jau turi gerbėjų. Tačiau vien jų, norint gauti pelno iš prekybos bilietais, nepakanka. Todėl, abiem atvejais svarbu reklamuoti filmą patraukliai kuo didesnei potencialių žiūrovų auditorijai.

Kokiems filmams dirbdami teikiate pirmenybę?

Iš pradžių kūrėme rinkodarą tik komerciniams filmams, bet dirbdami su juosta „Nimfomanė“ supratome, kad tie patys mechanizmai veikia ir autoriniame kine. Juk svarbiausia pasiekti tikslinę auditoriją. Ir mes žinome, kaip tai padaryti geriausiai.

The Einstein Couple

Kokia jūsų mėgstamiausia kolegų sukurta filmo reklamos kampanija?

Filmo „Žmogiška silpnybė“ („Inherent Vice“) kampanija yra išties kažkas naujo ir šaunaus.

Artimiausiu metu atvykstate į konferenciją „Meeting Point – Vilnius“. Ar tai pirmas kartas, kai viešėsite Vilniuje ir Lietuvoje? Ko tikitės iš šios kelionės?

Taip, tai bus pirmas kartas. Nekantraujame: sklando gandai, kad Vilnius labai gražus ir įdomus miestas.

Tarptautinė industrijos konferencija „Meeting Point – Vilnius“ vyks 2015 metų kovo 31 – balandžio 2 dienomis. Šiemet ji rengiama jau 6-tą kartą ir tai yra didžiausias Vilniaus tarptautinio kino festivalio „Kino pavasaris“ renginys. Be „The Einstein Couple“, rengiamoje konferencijoje dalyvaus ir audiovizualinio marketingo ekspertas Arnaud Dupont, Berlyno tarptautinio kino festivalio atstovas Rytų ir Centrinei Europai Nikolajus Nikitinas, nepriklausoma kino kuratorė Liudmila Cvikova, o įkvepiančia patirtimi dalinsis festivalyje dalyvaujantys garsūs kino filmų kūrėjai.

Specialiai lietuviams skirtoje dienoje „Zero Day“, kovo 31 dieną, pranešimus skaitys Lietuvos startuolių bendruomenės atstovai, masinio finansavimo patirtį turintys kino kūrėjai, rinkodaros specialistai.

Visą konferencijos programą rasite čia. Registruotis į konferenciją galite Kino pavasario svetainėje iki kovo 20 dienos.

Taip pat, kviečiame skaityti ir apie specialų festivalio alų, programą „Meistrai” ar filmus visai šeimai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Susiję straipsniai:

Nudžiuginkite darbuotojus: 3 originalios kalėdinių dovanų idėjos

Kalėdos – puiki proga parodyti dėmesį ir padėkoti darbuotojams už jų atliktą darbą. Originalios kalėdinės dovanos ne tik nudžiugina, bet ir motyvuoja darbuotojus – stipri komanda, kurioje kiekvienas lieka pastebėtas, kur kas pozityviau nusiteikia naujiems iššūkiams ateinančiais metais. Štai net 3 dovanų idėjos, kaip šiemet sužavėti savo komandą! Personalizuotas dovanų rinkinys Vienas geriausių būdų parodyti, […]

Smuikai: įdomūs faktai

Smuikai, dažnai vadinamai „instrumentų karaliais“, yra žavingi ir mylimi muzikos instrumentai, turintys turtingą istoriją ir esantys nepavaldūs laikui. Be melodingų garsų, yra daugybė intriguojančių faktų apie smuikus, kurie atskleidžia neblėstantį šio instrumento populiarumą. Šiame straipsnyje apžvelgsime keletą įdomiausių ir mažiau žinomų faktų apie smuikus. Stradivarijaus mistika Stradivarijaus smuikus, kuriuos XVII ir XVIII a. pagamino legendinis […]